کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخاب هم‌بازی‌های تام‌کروز در فیلم تازه ایناریتو

18 مهر 1403 ساعت 10:25


گروه فرهنگی: هم‌بازی‌های تام کروز در تازه ترین فیلم سینمایی او که یک اکشن آخرزمانی و هیجانی فعلا بدون نام به کارگردانی آلخاندرو جی ایناریتو است، مشخص و معرفی شدند.به گزارش صبا، ساندرا هولر بازیگر آلمانی‌تبار سینما که در دو سال اخیر خوش درخشیده، نقش مقابل کروز را به عهده دارد.

به‌جز این هنرمند مولف اروپایی، بازیگرانی چون جسه پلمونز، جان گودمن، سوفی وایلد، مایکل استولبارگ و احمد ریض هم در این اکشن مهیج حضور خواهند داشت.

کمپانی برادران وارنر تهیه کننده فیلم است و آلخاندرو جی ایناریتو به عنوان کارگردان پشت دوربین آن قرار خواهد گرفت.فیلمنامه این فیلم بدون نام را ایناریتو با همکاری سابینا برمن نوشته و با آنکه خبر ساخت فیلم چند ماه قبل رسما اعلام شد، هنوز کسی اطلاعی از داستان آن ندارد.

با این حال، از داخل کمپانی برادران وارنر خبر می رسد که حال و هوای اکشن فیلم روی پرقدرت‌ترین مرد روی کره زمین تمرکز می‌کند.این مرد ماموریتی سخت پیدا می‌کند تا نسل بشر را مجاب کند که قبل از نابودی و وقوع یک فاجعه بزرگ، پاهگاهی برای زنده ماندن پیدا کنند.

نکته اساسی در این داستان این است که مسبب اصلی فاجعه مورد نظر که قرار است نوع بشر را از بین ببرد، خود این مرد پرقدرت است.در حالی که نقش این کاراکتر را تام کروز جلوی دوربین ایناریتو بازی می‌کند، اطلاعی از نقش بقیه بازیگران فیلم در دست نیست.

این اکشن بدون نام ایناریتو، اولین ساخته سینمایی او از سال ۲۰۲۲ و بعد از درام اجتماعی غیرمتعارف «باردو» است.هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری کار جدید این فیلمساز مولف لاتینی‌تبار تعیین نشده و معلوم نیست برای چه تاریخی قرار است آماده نمایش عمومی شود.

تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند همکاری تازه کروز با ایناریتو می‌تواند او را نامزد دریافت یک جایزه اسکار دیگر بکند.این دو قبل از این در درام تحسین شده و پرفروش «از گور برخواسته» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.


کد مطلب: 494979

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494979/انتخاب-هم-بازی-های-تام-کروز-فیلم-تازه-ایناریتو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir