کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اکران تابستانی ۲۰۲۵ والت‌دیزنی مشخص شد

21 مهر 1403 ساعت 10:31


گروه فرهنگی: مدیران کمپانی والت دیزنی زمان نمایش عمومی چند فیلم جنجالی و پرسروصدای سال آینده خود را تعیین و رسانه‌ای کرده‌اند. به گزارش صبا، نام «لیلو و استیچ» و «جمعه دمدمی مزاج‌تر» هم در بین این فیلم‌ها به چشم می‌خورد.نسخه تازه انیمیشن «لیلو و استیچ» در حقیقت نسخه زنده این کارتون بسیار موفق و پرفروش کمپانی والت دیزنی است.
 

این اکشن ماجراجویانه علمی تخیلی برای تاریخ ۲۳ ماه می ۲۰۲۵ به روی پرده سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای دنیا می‌رود.این در حالی است که قسمت تازه مجموعه فیلم اکشن و کمدی خانوادگی «جمعه دمدمی مزاج» قرار است در تاریخ ۸ آگست همین سال اکران عمومی شود.

در نسخه زنده «لیلو و استیچ» که بیست و سه سال بعد از اکران عمومی نسخه انیمیشنی آن به نمایش عمومی درمی‌آید، میا کیولوی نوجوان در قالب کاراکتر لیلو پلکای ظاهر می‌شود.مثل نسخه اصلی، داستان این فیلم زنده هم در هاوایی اتفاق می‌افتد و لیلو و خواهر بزرگتر او نانی را دنبال می‌کند که با استیچ موجود بیگانه فضایی آبی رنگ آشنا و دوست می‌شوند.

نقش نانی را سیدنی آگودونگ بازی می‌کند و کریس سندرز دوباره صدایش را به کاراکتر استیچ قرض می‌دهد.در قسمت تازه «جمعه دمدمی مزاج»، یک بار دیگر جیمی لی کرتیس و لیندسی لوهان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا یک ماجراجویی جدید را تجربه کنند.

این دو بیست و دو سال قبل برای اولین بار در قسمت اول این کمدی اکشن خانوادگی در قالب مادر و دختری ظاهر شدند که بر اثر اتفاقی جایشان با هم عوض شده و حوادث خنده داری به وجود می‌آورند.
قسمت اول در سال ۲۰۰۳ با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد و منتقدان هم نقدهای مثبتی برای آن نوشتند.کار فیلمبرداری قسمت دوم جمعه دمدمی مزاج بزودی در شهر واشنگتن زده می‌شود.


کد مطلب: 495403

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/495403/اکران-تابستانی-۲۰۲۵-والت-دیزنی-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir