کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قتل پدر به دست دختر عصبانی

22 مهر 1403 ساعت 9:04


گروه حوادث: دختر عصبانی هنگام درگیری با پدرش در اقدامی هولناک وی را با ضربه چاقو به قتل رساند. سرهنگ حکمت اله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

به گزارش ایران، در بررسی مأموران مشخص شد مقتول که مردی ۵۷ ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی دخترش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در مسیر تحقیقات، همسر مقتول گفت که همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می‌کرد و در یکی از همین جر و بحث‌ها وقتی به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت،مناقشه بالا گرفت واو با عصبانیت ضربه‌ای را با چاقو به پدرش زد.

 
 
 
 رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه دختر جوان از محل متواری شده بود گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و دریافت دستور قضایی متهم دستگیر شد و در اعترافات خود گفت، اصلاً قصد کشتن پدرم را نداشتم اما در یک لحظه از روی عصبانیت ضربه‌ای با چاقو به او زدم و الان بشدت پشیمانم.سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم و داشتن سعه صدر در بسیاری موارد منجر به پیشگیری از بروز حوادث تلخ می‌شود، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


کد مطلب: 495550

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/495550/قتل-پدر-دست-دختر-عصبانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir