کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک گزینه دیگر پیشنهاد استقلال را رد کرد

23 مهر 1403 ساعت 11:42


گروه ورزشی: وضعیت نیمکت استقلال حسابی پیچیده شده و مدیران آبی‌پوشان در حالی که دو هفته پیش با جواد نکونام قطع همکاری کردند، همچنان جانشینی برای او پیدا نکردند تا وضعیت مبهم این تیم ادامه دار باشد.

به گزارش خبرآنلاین،باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با گزینه‌های زیادی مذاکره کرده و حتی با پل لی گوئن به توافق هم رسیده بود ولی حضور او کنسل شد تا مذاکرات با دیگر گزینه‌های خارجی نیمکت استقلال ادامه پیدا کند.

یکی از کسانی که باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با او صحبت کرده بود، پیتسو موسیمانه، سرمربی آفریقایی است. پیتسو موسیمانه که در کارنامه‌اش قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آفریقا هم به چشم می‌خورد، با استقلال به توافق اولیه دست پیدا کرده بود و مدیران استقلال امید زیادی داشتند او با قبول پیشنهاد نهایی، به تهران آمده و هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد.

با این حال دقایقی پیش باخبر شدیم پیتسو موسیمانه طی ایمیلی که به باشگاه استقلال ارسال کرده، ضمن تشکر از پیشنهاد آبی‌پوشان، پیشنهاد نهایی مدیران این باشگاه را رد کرده تا حضور او در استقلال هم منتفی شود.

از پیتسو موسیمانه به عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت استقلال نام برده می‌شد و در حالی که چیز زیادی تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر فاصله نداریم، حضور این سرمربی هم منتفی شد.
احتمالا سهراب بختیاری زاده در بازی بعدی استقلال هم روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت تا سرمربی خارجی جدید جذب شود.


کد مطلب: 495799

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/495799/یک-گزینه-دیگر-پیشنهاد-استقلال-رد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir