به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۹۵۹۶۲

ادعای واشنگتن پست درباره اهداف اسرائیل در ایران

ادعای واشنگتن پست درباره اهداف اسرائیل در ایران
گروه بین‌الملل: واشنگتن پست گزارش داده که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به واشنگتن اطلاع داده است که اسرائیل تاسیسات نظامی ایران را هدف قرار خواهد داد نه تاسیسات هسته‌ای یا میادین نفتی را.به گزارش انتخاب،این خبر پس از روز‌ها کش و قوس درمورد احتمال پاسخ اسرائیل به عملیات موشکی ایران علیه این رژیم در دهم مهرماه منتشر شده است.

واشنگتن پست ادعا کرده است که حمله اسرائیل به ایران قبل از انتخابات آمریکا در ۵ نوامبر [۱۵ آبان] انجام خواهد شد.این روزنامه آمریکایی همچنین به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت که نتانیاهو منتظر چراغ سبز واشنگتن درباره پاسخ به ایران نخواهد ماند و او [تنها]کسی است که درباره پاسخ اسرائیل به ایران تصمیم می‌گیرد.
 
واشنگتن پست همچنین به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت که نتانیاهو در تماس هفته گذشته خود با بایدن معتدل‌تر بود و ملایم‌تر شدن موضع او به تصمیم بایدن برای ارسال سامانه دفاع موشکی به اسرائیل کمک کرد.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ۱۰:۱۴ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها