کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوست دارم فرگوسن دوباره سرمربی یونایتد شود

24 مهر 1403 ساعت 17:25


گروه ورزشی: پل گاسکوئین ابراز امیدواری کرد سر آلکس فرگوسن دوباره هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد.به گزارش ایسنا، نتایج ضعیف منچستریونایتد در این فصل سبب شده است تا اریک تن‌هاخ تحت با فشارهای زیادی روبه‌رو شود. او تابستان نیز در آستانه رفتن از یونایتد بود ولی قهرمانی در جام حذفی باعث شد در سمتش بماند.
 

پل گاسکوئین، ستاره سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس، معتقد است اگر شیاطین سرخ تن‌هاخ را اخراج کنند، فرگوسن دست کم برای یک فصل می‌تواند هدایت‌شان را بر عهده بگیرد.وقتی از «گازا» پرسیده شد که آیا می‌تواند تن‌هاخ را تا کریسمس روی نیمکت یونایتدها تصور کند، گفت: شبیه دوران فوتبالم است. من هم می‌دانستم که کیفیت لازم را دارم و خوب هستم ولی به خط پایان نزدیک شده بودم. 

بعد از الکس فرگوسن حتی ژوزه مورینیو هم در این تیم دوام زیادی نداشت. دیوید مویس هم برای مدت طولانی نتوانست در تیم بماند. کمی برای تن‌هاخ متاسفم. دوست دارم الکس فرگوسن فقط برای یک فصل هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و ببینم با این بازیکنان چه کاری می‌تواند انجام دهد چون فکر می‌کنم برخی از بازیکنان، تن‌هاخ را مسخره می‌کنند. باید کمی به تن‌هاخ احترام بگذارید. فکر نمی‌کنم برخی از بازیکنان متوجه شوند برای چه کسی بازی می‌کنند.

اظهارات گاسکوئین پس از آن مطرح شد که کیت واینس، رئیس سابق اورتون، ادعا کرد که منچستریونایتد احتمالاً مایکل کریک، سرمربی میدلزبرو، که باشگاه را می‌شناسد به عنوان سرمربی مد نظر دارد. این در شرایطی است که نام توماس توخل جدی‌تر از سایر گزینه‌های هدایت یونایتد مطرح شده است.

منچستریونایتد بدترین شروعش را در تاریخ لیگ برتر تجربه می‌کند و تیم تن‌هاخ در حال حاضر در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ از هفت بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها هشت امتیاز کسب کرده و در این مدت تنها پنج گل به ثمر رسانده‌اند.


کد مطلب: 496068

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496068/دوست-دارم-فرگوسن-دوباره-سرمربی-یونایتد-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir