به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۹۶۱۰۳

مهدی قایدی باید اخراج می‌شد

مهدی قایدی باید اخراج می‌شد
گروه ورزشی: کارشناس داوری فوتبال گفت: در صحنه ای که مهدی قایدی روی بازیکن قطر مرتکب خطا شد باید کارت قرمز می گرفت و شانس آوردیم که داور به کارت زرد اکتفا کرد.
 تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان امیر قلعه نویی با کسب ۳ امتیاز این دیدار همراه با ازبکستان ۱۰ امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول گروه A قرار گیرند.
حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت «یوسوکو آراکی» ژاپنی در این بازی اظهار داشت: داور تحت تأثیر هیچکدام از بازیکنان دو تیم قرار نگرفت و از آمادگی بدنی بسیار خوبی برخوردار بود. نکته مهم «آراکی» این بود که تعداد خطاهای کمی را اعلام کرد و باعث شد تا بازیکنان بیشتر بازی کنند و مانند لیگ برتر ایران نبود که داوران هر برخوردی را خطا اعلام می‌کنند.
او ادامه داد: در هیچ صحنه‌ای خطای پنالتی برای ایران یا قطر رخ نداد و در دقیقه ۷ بازیکن شماره ۲۰ قطر باید اخطار دریافت می‌کرد. در دقیقه ۲۰ آفساید آزمون هم به درستی اعلام شد.
وی در رابطه با گل‌های آفساید ایران در این بازی گفت: بازیکنان ایران در این بازی دو بار در شرایط آفساید دروازه قطر را باز کردند که درست بود و عملکرد کمک داور در این دو صحنه کاملاً صحیح بود.
او خاطر نشان کرد: ما شانس آوردیم که داور قایدی را اخراج نکرد چون او در صحنه‌ای که کارت زرد دریافت کرد با تک کفش‌های خود پای بازیکن قطر را زد و باید کارت قرمز دریافت می‌کرد که داور خوشبختانه به کارت زرد بسنده کرد.
برچسب ها: مهدی قائدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها