کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قلعه‌نویی: کمترین نقش را من داشتم!

24 مهر 1403 ساعت 23:42


گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان این که آسیا از دیدن دیدار تیم ملی ایران و قطر لذت برد گفت: با وجود این که نمایش خوبی داشتیم اما برخی کارشناسان بازهم با «تبر» ما را زدند!
 امیر قلعه نویی پس از پیروزی چهار بر یک تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: ابتدا این پیروزی را باید به تک تک اعضای تیم و سپس ملت شریف ایران تبریک بگویم. از تک تک هوادارانی که چه از تلویزیون و چه از نزدیک ما را تماشا کردند تشکر می‌کنم. طرفدارانی که وقتی عقب افتادیم باز هم ما را تشویق کردند.
سرمربی تیم ملی ایران افزود: فکر می‌کنم یکی از روزهای خوب ما بود. چهار گل زدیم و چندین موقعیت گل هم داشتیم که نشد. در مجموع بازی خیلی خوبی بود. به قطر هم تبریک می گویم که فوتبال بازی کرد. یکی از بهترین بازی‌های گروه بود که آسیا از این بازی لذت برد.
او به دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا که با باخت ایران همراه بود اشاره کرد و گفت: ۳ بر ۲ باختیم که خیلی بدشانس بودیم. در آن دیدار یک توپ روی دروازه ما آمد و سه گل خوردیم و موقعیت‌های زیادی خراب کردیم. امروز خط دفاع ما بسیار خوب بود و تله گذاری خوبی داشتیم و توانستیم سرعت بازی را بالا ببریم.
سرمربی تیم‌ملی ادامه داد: به همه تبریک می‌گویم. شاید در این برد، کمترین نقش را من داشتم. به مهدی تاج رئیس فدراسیون و دیگر همکاران تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که در شرایط سخت کمک می‌کنند تا فوتبال ایران راهش را پیدا کند.
قلعه‌نویی همچنین گفت: این برد در ادامه راه به ما کمک می‌کند. یکی دو روز می‌توانیم شادی کنیم و پس از آن باید به فکر بازی‌های بعدی با قرقیزستان و کره شمالی باشیم. امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب، دل مردم ایران را شاد کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران به نقد منتقدانش پرداخت و خطاب به آنها گفت: بزرگترین تیم‌های دنیا هم یکنواخت نمی‌توانند بازی کنند ولی جاهایی که باید به ما کمک می‌کردند، با تبر ما را زدند که این موضوع جای نگرانی دارد.
او در ادامه گفت: پیشکسوتانی مانند بهتاش فریبا، حسین فرکی و ... در شرایط سخت ما را راهنمایی کردند. از کسانی مثل حسن روشن که از ما انتقاد می‌کند و همه پیشکسوتانی که دلشان برای فوتبال می‌سوزد تشکر می‌کنم.
قلعه نویی در پایان گفت: تعجب من از آقای جبلی (رئیس سازمان صداوسیما) است. چرا به برخی افراد فضا می‌دهد که اظهار نظر کنند؟ ما خیلی ایراد داشتیم ولی باز هم در نهایت خوشحالم که توانستم با یک بازی خوب ۳ امتیاز بگیریم. ان‌شاءالله با دو برد خوب بتوانیم صعود زودهنگامی به جام جهانی ۲۰۲۶ داشته باشیم.


کد مطلب: 496105

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496105/قلعه-نویی-کمترین-نقش-داشتم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir