کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجدید دیدار با آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان

25 مهر 1403 ساعت 17:51


گروه فرهنگی: همزمان با اولین سالگرد زنده‌یاد آتیلا پسیانی، مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های این هنرمند در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.به گزارش ایسنا، مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های زنده‌یاد آتیلا پسیانی، همزمان با اولین سالگرد درگذشت او در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود. 
 

این قاب‌ها با عنوان نمایشگاه «سکوت و سلام» برپا شده است.نمایش «سکوت و سلام» ۲۶ مهر آغاز شده و تا چهارم آبان ادامه خواهد داشت. ️این نمایشگاه شامل ۲۰ فریم از ۹ عکاس سینمای ایران است.
غوغا بیات با ۲ فریم ـ آب و آتش و پرواز پنجم ژوئن ـ، علی نیک‌رفتار با ۳ فریم ـ آتش بس دو و در کمال خونسردی ـ، امیر عابدی با ۳ فریم ـ جاده قدیم ـ، محمد فوقانی با ۳ فریم ـ موش، پیتزا مخلوط و در جست‌وجوی رویا ـ، مجید صباغ بهروز با ۱ فریم ـ بازگشت ـ، مهدی حیدری با ۱ فریم ـ سیاه‌ باز ـ، محمدمهدی دلخواسته با ۳ فریم ـ سیانور، کشیک قلب و راه بی‌پایان ـ، احمدرضا شجاعی با ۱ فریم ـ نیمه شب ـ و محمد بدرلو با ۳ فریم ـ سرخپوست ـ در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه عکس‌های این نمایشگاه با عنوان «سکوت و سلام» از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران واقع در ضلع جنوب غربی بوستان هنرمندان افتتاح شده و تا ۴ آبان قابل بازدید است. 


کد مطلب: 496254

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496254/تجدید-دیدار-آتیلا-پسیانی-خانه-هنرمندان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir