کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمجید شیرر از بازیکنی که یونایتد را ترک کرد

25 مهر 1403 ساعت 18:07


گروه ورزشی: آلن شیرر تصمیم هافبک اسکاتلندی برای ترک اولدترافورد در تابستان را ستود.

به گزارش ایسنا، انتقال اسکات مک‌تامینای به ناپولی به حضور دوازده‌ساله این هافبک اسکاتلندی در منچستریونایتد از زمان پیوستنش به این تیم در سال ۲۰۱۲ پایان داد. خروج بازیکن اسکاتلندی از اولدترافورد و پیوستنش به ناپولی راه را برای مانوئل اوگارته هموار کرد و باعث شد این بازیکن اروگوئه‌ای از پاری‌سن‌ژرمن به اولدترافورد نقل مکان کند.

آلن شیرر درباره تصمیم بازیکن اسکاتلندی گفت: تصمیم عاقلانه‌ای بود که اسکات مک‌تامینای گرفت و لیگش را عوض کرد. او حالا چیزی متفاوت را تجربه خواهد کرد؛ نه تنها در زمین فوتبال که در زندگی نیز گاهی چنین تصمیم‌هایی ضروری است. با نگاهی به وضعیتی که یونایتد خصوصا در این فصل داشته است باید تصمیم مک‌تامینای را تحسین کرد. اسکات به خودش نگاه می‌کند و به خودش می‌گوید تصمیم درستی گرفته است. به نظر می‌رسد انتقال به ناپولی برایش خوب پیش برود و او در ادامه در این فصل خودش را نشان دهد.

رکورددار گلزنی در تاریخ لیگ برتر افزود: مک‌تامینای در حال حاضر چند گل به ثمر رسانده و رابطه خوبی با روملو لوکاکو دارد و به نظر می‌رسد از بازی در ناپولی لذت می‌برد.در طرف مقابل فدریکو ماکدا (بازیکن ایتالیایی سابق یونایتد) معتقد است منچستریونایتد اشتباه کرد که به این بازیکن اجازه داد به ناپولی بپیوندد: «من اسکات را از ۱۲سالگی می‌شناسم. یونایتد اشتباه کرد که او را رها کرد. او از تیم جوانان به تیم اصلی رسیده بود و بازیکن بزرگی است.»مک‌تامینای ۲۵۳ بازی برای یونایتد انجام داد و یکی از بازیکنان باتجربه شیاطین سرخ محسوب می‌شد.


کد مطلب: 496267

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496267/تمجید-شیرر-بازیکنی-یونایتد-ترک

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir