کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دنیا به قدرت موشکی ما غبطه می‌خورد

25 مهر 1403 ساعت 18:34


گروه سیاسی: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در تشریح وظایف این حوزه‌ها درموضوع محور مقاومت و تحولات منطقه‌ای، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب وظیفه امروز حوزه‌های علمیه جهاد تبیین است، زیرا شهید موسوی‌ها و سید حسن نصرالله‌ها تربیت یافته همین حوزه‌ها هستند.
به گزارش  تسنیم، حجت‌الاسلام مجتبی فاضل افزود: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در سرتاسر آن، قوانین و سنت‌های الهی حکمفرما است. اگر به قوانین‌ الهی پایبند باشیم، می‌توانیم در مقابل تمام دُوَل‌های ضد انسانی و بشری مانند رژیم‌ صهیونیسیتی ایستادگی کنیم و آن را از بین ببریم.
وی بیان کرد: چه کسی فکر می‌کرد که جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس که نیازمند فشنگ‌های اسلحه کلاشینکوف بود، امروزه تمام دنیا به قدرت موشکی و تسلیحاتی ما غبطه بخورند و خواهان خریداری این تسلیحات‌ باشند، این نشان‌دهنده آن است که توانسته‌ایم خودمان را در معادلات جهانی نشان دهیم و البته مضاف بر قدرت نظامی و امنیتی، صنعت پزشکی و توریست درمانی کشور نیز قابل توجه است. اگر مقاومت در برابر جنایات رژیم‌صهیونیستی ادامه‌دار بود، امروزه این رژیم جانی شعار گستاخانه از نیل تا فرات را بیان نمی‌کرد، زمانی که در جنگ 6 روزه، صحرای سینا را تصرف کردند، کشورهای عرب منطقه باید فکر گستاخی امروزشان را می‌کردند.
فاضل افزود: امروزه انقلاب اسلامی توانسته است در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی حرف اول و آخر را بزند و دست آن را از سرزمین‌های اسلامی کوتاه کند.

 


کد مطلب: 496275

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496275/دنیا-قدرت-موشکی-غبطه-می-خورد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir