کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داستان خط خوردن صادقی از لیست مسافران قطر چه بود؟

خبرورزشی , 27 مهر 1403 ساعت 10:14


گروه ورزشی: : خوان کارلوس گاریدو به شدت روی مسائل انضباطی حساس است و با کوچکترین حاشیه ای برخورد می کند. او بی نظمی را برنمی تابد و مهم نیست بی نظمی از سوی ستاره تیمش سر زده باشد یا یک بازیکن جوان و کم نام و نشان.

 
در حالیکه کاروان پرسپولیس عصر پنجشنبه راهی قطر شد، گاریدو نام سعید صادقی را برای بازی دوشنبه شب مقابل السد خط زد و این بازیکن به دلیل بی انضباطی از لیست پرسپولیس خط خورد. صادقی درحالی توسط گاریدو خط خورد که این بازیکن در دربی هم به دلیل مسائل غیرفوتبالی حضور نداشت.
گاریدو بارها به شاگردانش بارها تاکید کرد که نظم و انضباط را رعایت کنند چرا که او با کوچکترین حاشیه ای برخورد خواهد کرد. اما چه اتفاقی افتاد که صادقی برای بازی با السد خط خورد!؟
 
 
 
پرسپولیس چند روز قبل و بعد از بازگشت گاریدو به ایران، در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید خود رفت. در این دیدار تدارکاتی سرمربی پرسپولیس صادقی را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد و همین موضوع باعث ناراحتی صادقی شد.

صادقی هم که انتظار فیکس بودن را داشت، بدون اجازه کادر فنی به رختکن رفت و لباس تمرینش را عوض کرد. گاریدو وقتی متوجه ماجرا شد، واکنش تندی نشان داد و سرمربی اسپانیایی پرسپولیس همانجا هافبک تیمش را کنار گذاشت.
 
گاریدو که انتظار چنین رفتاری را نداشت، اعتراض خود را نشان داد و به مدیر تیم هم اعلام کرد صادقی نباید همراه تیم راهی قطر شود. گاریدو در جمع اعلام کرد قبلا هم در خصوص بی انضباطی هشدار و  تذکر لازم را داده بود و نمی تواند این رفتار را تحمل کند.


کد مطلب: 496393

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496393/داستان-خط-خوردن-صادقی-لیست-مسافران-قطر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir