کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جیسون استاتام درگیر توطئه بین‌المللی

27 مهر 1403 ساعت 11:32


گروه فرهنگی: جیسون استاتام رزمی‌کار انگلیسی‌تبار سینما خودش را آماده بازی در اکشن دلهره‌آور تازه‌اش «شورش» می‌کند.به گزارش صبا، نقش مقابل این هنرمند ورزشکار را در این فیلم، قرار است جیسون وونگ بازی کند.
 

کلید فیلمبرداری «شورش» در فصل پائیز در نقاط مختلف کشور انگلستان و لوکیشن‌های خاص آن زده می‌شود.شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت این درام دلهره‌آور پرتنش را با هزینه‌ای ۴۰ میلیون دلاری تهیه خواهد کرد.

ژان فرانسیس ریچه کارگردانی «شورش» را به‌عهده دارد. فیلمنامه فیلم را خود او نوشته و با نظر استاتام، تغییراتی در آن به وجود آورده است.داستان فیلم در رابطه با ماجراهایی است که برای کاراکتری به نام کول رید (استاتام) رخ می‌دهد که زندگی او را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث درگیری‌های تازه‌ای برایش می‌شود.

بعد از آن‌که رئیس مولتی میلیاردر کول رید به‌شکلی مرموز و جلوی چشم او به قتل می‌رسد، این مرد باید خودش را آماده شناسایی کسانی کند که در این جنایت دست داشته‌اند.کول رید در حالی که مشغول پیدا کردن ردی از قاتلان است، متوجه یک تئوری توطئه بین‌المللی خطرناک شده و حالا باید در مقیاسی بزرگ‌تر به مبارزه‌اش ادامه دهد.

وونگ در داستان فیلم در قالب یکی از دوستان صمیمی کول رید بازی می‌کند که به نظر می‌رسد همان کسی نیست که ادعا می‌کند و هویتی پنهان با خودش دارد.«شورش» برای نمایش عمومی در اواخر بهار سال آینده میلادی آماده می‌شود و استاتام یکی از تهیه‌کنندگانش هم هست.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما از استاتام به عنوان بازیگری اسم می‌برند که معمولا در اکشن‌هایی با هزینه تولید معمولی و متوسط بازی می‌کند و به‌همین دلیل، فیلم‌هایش در جدول گیشه نمایش سینماها با فروش متوسط خود لقب کارهایی موفق را می‌گیرند.او در یک سال اخیر در اکشن‌های موفقی چون «مگ» و «محافظ زنبور عسل» بازی داشته است.


کد مطلب: 496419

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496419/جیسون-استاتام-درگیر-توطئه-بین-المللی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir