به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۹۶۶۴۳

فراری جدید تاریخ‌ساز می‌شود؟

فراری جدید تاریخ‌ساز می‌شود؟
گروه اقتصادی: فراری از سوپراسپرت جدید ۳.۶ میلیون یورویی F ۸۰ رونمایی کرد.به گزارش ایسنا،فراری از سوپراسپرت نسخه محدود جدید خود رونمایی کرد که ویژگی‌هایی از فرمول یک را دارد و قیمت پایه ۳.۶ میلیون یورویی (۳.۹ میلیون دلار) را دارد.
 
F ۸۰ هیبریدی در پروانه‌ای، نقطه برجسته راهبردی عرضه مدل فراری با هدف جذب مشتریان ثروتمند خود است. انریکو گالیرا، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی اظهار کرد که این خودرویی است که امیدواریم در سال‌های آینده تاریخ‌ساز شود.ابرخودرو‌های فراری، مدل‌های ویژه‌ای هستند که هر دهه یک بار به بازار عرضه می‌شوند و ویژگی‌های فناوری نوآورانه را در بر می‌گیرند. این مدل گران‌ترین خودروی جاده‌ای خواهد بود که تاکنون توسط فراری ارائه شده است. جدیدترین ابرخودروی فراری، لافراری ۲۰۱۳ بود.
 
این خودرو دارای یک موتور ۶ سیلندر سه لیتری تمام هیبریدی با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار است. دو صندلی آن در یک راستا قرار ندارند و صندلی راننده کمی جلوتر از سرنشین است. اگرچه جدید است، اما موتور F ۸۰ بر اساس همان مدلی است که فراری در مسابقات و از فناوری‌های فرمول یک استفاده می‌کند. حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.طبق گزارش رویترز، تحویل F ۸۰ از سه ماهه چهارم سال آینده آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تولید آن تا اواخر سال ۲۰۲۷ یعنی هشتادمین سالگرد فراری ادامه یابد. این مدل گران‌ترین خودروی جاده‌ای خواهد بود که تاکنون توسط فراری ارائه شده است.
برچسب ها: خودروی فراری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها