کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ما برمی گردیم، ما در حال بازگشت هستیم

28 مهر 1403 ساعت 17:20


گروه ورزشی: اریک تن هاخ امیدوار است همچنان بتواند روی توصیه‌های سر الکس فرگوسن حساب کند. به گزارش ایسنا، اریک تن هاخ اعتراف کرد پایان حضور سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بر این باشگاه تأثیر خواهد گذاشت اما در عین حال افزود فرگوسن می‌تواند همچنان به کادر مربیان و بازیکنان توصیه‌های لازم را داشته باشد.
 

مالکان منچستریونایتد (INEOS) برنامه کاهش هزینه‌های این باشگاه را با پایان‌ دادن به تعهد سالانه چند میلیون پوندی به سر الکس فرگوسن، موفق‌ترین سرمربی تاریخ‌شان، ادامه دادند. فرگوسن پس از کناره‌گیری از هدایت‌ یونایتدها در سال ۲۰۱۳، به عنوان سفیر جهانی باشگاه به کارش ادامه داد و سالانه حدود ۲ میلیون پوند در سال درآمد داشت.

به گزارش ساکرنت، تن هاخ درباره این موضوع کفت: البته که رفتن فرگوسن تاثیر دارد. سر الکس، خود منچستریونایتد است. او منچستریونایتد را ساخته است. ما هم می‌دانیم او چقدر دوست دارد یونایتد برنده شود. من مطمئن هستم که او همیشه برای هر توصیه‌ای در دسترس است و ما قطعاً در کوتاه مدت به او نیاز خواهم داشت.

فرگوسن در اولدترافورد موفقیت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد و در ۲۷ سال، ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او آخرین سرمربی یونایتد است که این عنوان را کسب کرده و باشگاه بعد از او در حسرت قهرمانی در لیگ برتر بوده است.

تن هاخ در بخش بعدی گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم با استانداردهایی که او تعیین کرد مطابقت کنیم اما در چند سال اخیر چند جام برده‌ایم. ما برمی گردیم، ما در حال بازگشت هستیم.یونایتد امروز شنبه در اولدترافورد به مصاف برنتفورد می‌رود تا به روند پنج بازی بدون برد پایان دهد. تیم تن هاخ در فصل گذشته به لطف دو گل دیرهنگام اسکات مک تومینای برابر برنتفورد پیروز شد.


کد مطلب: 496689

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/496689/برمی-گردیم-حال-بازگشت-هستیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir