کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هری کین؛ هر ساعت یک عدد

30 مهر 1403 ساعت 13:38


گروه ورزشی: هری کین در ۱۴‌ماه اخیر تنها ۶۰‌دقیقه نیاز داشته تا یک‌گل برای بایرن بزند.به گزارش همشهری‌آنلاین، لورکوزن و بایرن بازی‌های سخت خود را در این هفته بوندس‌لیگا بردند تا برای بازی وسط هفته لیگ قهرمانان آماده باشند. هری کین مقابل تیم قدرتمند اشتوتگارت هم (در پیروزی ۴بر صفر) برای بایرن هت‌تریک کرد. او در این فصل در ۱۰بازی، ۱۳گل، ۶پاس‌گل و میانگین امتیاز۸.۲ را داشته است. این ششمین هت‌تریک مهاجم انگلیسی در مدت ۱۴ماه حضور در بایرن‌مونیخ بود. کین در کل دوره فوتبالش در لیگ برتر فقط ۸‌بار موفق به انجام این کار شده بود.
 

کین در این ۱۴ماه در هر ۶۰دقیقه روی یک‌گل اثرگذار بوده؛ ۴۴گل و ۱۳‌پاس‌گل در ۳۹بازی. انگار دکترش به او توصیه کرده که هر ساعت یک عدد گل یا پاس‌گل مصرف کند!در این بازی پاولوویچ مصدوم و دچار شکستگی استخوان شد و بازی با بارسلونا و در مجموع بازهای ۶هفته آینده بایرن را از دست داد.

کیمیش هم در چهارصدمین بازی‌اش با پیراهن بایرن پاس‌گل داد؛ ۴۰۰بازی، ۴۲گل، ۱۰۷پاس‌گل و ۲۰جام. او فصل ۱۶-۲۰۱۵ برای اولین‌بار زیرنظر گواردیولا برای بایرن به میدان رفت.بایر لورکوزن این هفته هم موفق شد با درخشش فلوریان ورتس که در اواخر بازی به زمین رفته بود ۲بر یک اینتراخت را شکست دهد.


کد مطلب: 497030

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497030/هری-کین-ساعت-یک-عدد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir