کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مربی سابق رئال از ال‌کلاسیکو قطع امید کرد

1 آبان 1403 ساعت 14:13


گروه ورزشی: خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق آرژانتینی رئال، امروز تفاوت قابل مشاهده بین تیم آنچلوتی و تیم فلیک را توضیح داد و گفت شانس برد رئال بالا نیست.به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه شنبه ال کلاسیکو در پیش است، نظرات و گمانه زنی‌ها شروع شده و از نظر بسیاری مسابقه نزدیکی خواهد بود.

روند دو تیم نشان می‌دهد که بارسای هانسی فلیک با ایده‌های واضح‌تری نسبت به رئال مادرید کارلو آنچلوتی وارد می‌شود، اما پتانسیل قهرمان اروپا هنوز هم بسیار زیاد است.بازی در خانه می‌تواند باعث شانس بیشتر رئال مادرید شود، اما بازی‌های عالی بلوگرانا را نیز نباید دست کم گرفت.

والدانو در این رابطه گفت: «ال‌کلاسیکو نزدیک است و رئال اگر برد می‌خواهد باید پیشرفت کند. بارسلونا در صورتی شکست خواهد خورد که از سطح بازی‌های اخیرش فاصله بگیرد. معتقدم با روند اخیر دو تیم رئال شانس زیادی برای برد نخواهد داشت. اگرچه هنوز زمان زیادی تا پایان فصل داریم، اما شکی نیست که اولین ال‌کلاسیکو رسمی فصل، یک قبل و بعد را برای هر دو تیم رقم خواهد زد.»

بارسا با 9 برد و تنها یک شکست در 10 هفته اول به عنوان صدرنشین لالیگا به برنابئو خواهد رفت در حالی که رئال در سه امتیازی قرار دارد. شاگردان آنچلوتی هنوز شکست را تجربه نکرده‌اند، اما در ابتدای فصل در سه بازی 6 امتیاز از دست دادند.


کد مطلب: 497231

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497231/مربی-سابق-رئال-ال-کلاسیکو-قطع-امید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir