کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکیرا جواب پیکه را داد: نمی‌دانستم چنین آدمی هستی

2 آبان 1403 ساعت 18:08


گروه ورزشی: شکیرا به اظهارات اخیر پیکه پاسخ قاطعانه‌ای داد و گفت، نمی‌دانست که او چنین شخصیتی دارد.به گزارش ورزش سه، این خواننده در یک مصاحبه با مجله "GQ" به بیان احساسات خود در مورد همسر سابقش پرداخت. تقریباً دو سال و نیم پس از آنکه خبر جدایی شکیرا و جرارد پیکه بعد از بیش از ۱۲ سال زندگی مشترک منتشر شد، بازیکن سابق بارسلونا تصمیم گرفت چند روز پیش سکوت خود را بشکند.

 
پس از جدایی، پیکه با نامزدش کلارا چیا، دیده شد و همین موضوع شایعاتی را درباره اینکه علت جدایی آنها خیانت بوده، دامن زد.پیکه در این باره گفت: «همیشه اعتقاد داشتم که بهتر است در نهایت در کنار عزیزانم، خانواده‌ام، دوستانم و کسانی که واقعاً مرا می‌شناسند و می‌دانند که چگونه هستم و چه کار می‌کنم، باشم و این برایم آرامش زیادی به ارمغان می‌آورد. کاملاً درک می‌کنم که هر کسی ممکن است نظر خاص خود را داشته باشد و بسیاری از افرادی که مرا نمی‌شناسند در مورد من جور دیگری فکر می کنند. آزادی بیان وجود دارد و هر کسی حق دارد نظر خود را بگوید.»
 
اما برخی از اظهارات پیکه به خوبی بر شکیرا تاثیر نگذاشت. او در مصاحبه‌اش گفت: «متوجه شدم که دوستی از عشق پایدارتر است. من نمی‌دانستم که او این‌طور است. زندگی شوهرم را از من گرفت، اما دوستان زیادی به من داد.»
 
شکیرا ادامه داد: «هرگز قبلا احساس نکرده‌ بودم که این‌قدر مورد محبت و توجه دوستانم قرار دارم. باید کارهای درست در زندگی انجام داده باشم تا این همه آدم اطرافم داشته باشم که مرا دوست دارند. برخی (پیکه) به من خیانت کردند، پشت سرم صحبت کردند و من را از درون خراب کردند. افرادی که در سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام در کنارم نبودند. روند بهبودی روحی طولانی است و شاید چندین آلبوم دیگر زمان می‌برد.»


کد مطلب: 497422

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497422/شکیرا-جواب-پیکه-نمی-دانستم-چنین-آدمی-هستی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir