کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صدرنشینی در آسیا با عزت‌اللهی و آزمون

2 آبان 1403 ساعت 22:18


گروه ورزشی: شباب الاهلی در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل الکویت شد.
به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی را دوباره در ترکیب و سردار آزمون را جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم راشد دبی مقابل الکویت کویت قرار گرفت.
شباب الاهلی که در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا با درخشش و گلزنی سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون به برتری 3 بر 1 مقابل الحسین اردن رسیده بود، در دومین مسابقه خود نمایش دور از انتظاری برابر نسف قارشی ازبکستان ارائه داد و شکست خورد ولی امشب توانست در جدال خانگی با الکویت جبران کند و برد پُر گل دیگری به دست بیاورد.
دابور که به‌خاطر جلوگیری از تشدید مصدومیت سردار آزمون فرصت بازگشت به ترکیب شباب الاهلی را به دست آورده بود، گل اول بازی را به ثمر رساند و ماتئوسائو در لحظات پایانی نیمه نخست هم توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا این تیم با برتری 2 بر صفر مقابل الکویت به رختکن برود.
حارب عبدالله در دقیقه 61 گل سوم شباب الاهلی را زد و چهار دقیقه بعد هم روی حرکتی که سعید عزت‌اللهی آغاز کرد و به زننده گل سوم پاس داد، این تیم روی نفوذ او از جناح راست زمین و موقعیت‌سازی در محوطه جریمه، توسط عید خمیس گل چهارم را زد.
الکویت کویت در دقیقه 85 توسط یوسف ناصر تعویضی یکی از گل‌های خورده را جواب داد، اما در نهایت شباب الاهلی که 77 دقیقه عزت‌اللهی را در زمین داشت و پس از آن از سردار آزمون بهره می‌برد، به برتری 4 بر 1 رسید.
شباب الاهلی با کسب این پیروزی پر گل خانگی 6 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به الحسین اردن در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و الکویت کویت هم با یک امتیاز قعرنشین ماند.


کد مطلب: 497441

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497441/صدرنشینی-آسیا-عزت-اللهی-آزمون

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir