کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسیدپاشی هولناک این محله تهران را بهم ریخت

4 آبان 1403 ساعت 9:50


گروه حوادث: مردی که به دلیل اختلاف مالی روی مردی اسید ریخته بود، دستگیر شد.به گزارش جام جم، نیمه دوم شهریور امسال مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد فردی در شهرک ژاندارمری در شمال‌غرب تهران مورد اسید‌پاشی قرار گرفته است. بعد از آن مأموران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند و مشاهده کردند مردی گوشه خیابان افتاده و با فریاد کمک‌ می‌خواهد.
 او که با اسید سوخته بود به مأموران گفت فرد موتورسواری این بلا را سرش آورده است. با حضور نیروهای امداد اورژانس مرد مصدوم دچار سوختگی به بیمارستان منتقل شد.

 
 
4
 اما مأموران با جست‌و‌جو در اطراف ردی از موتورسوار به دست نیاوردند و او گریخته بود. ساعاتی بعد از این حادثه مأموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از مصدوم حادثه پرداختند که وی در اظهاراتش گفت‌: برای انجام کاری از خانه بیرون آمدم. فردی از پشت‌سر صدایم زد. وقتی برگشتم موتورسوار نقاب‌داری را دیدم که محتویات بطری در دستش را به رویم پاشید. سر و صورت و دستانم ‌سوخت.

فریاد زدم و از مردم کمک ‌خواستم و آنها هم با شنیدن فریادهایم با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.  مأموران با جمع‌بندی این اطلاعات دوباره در محل حادثه با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته چند مغازه آنجا توانستند شماره پلاک موتورسیکلت مرد اسید‌پاش را به دست آورند.
 
 مرد اسید‌پاش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که دو روز پیش در خانه‌ای در یکی از محله‌های تهران بازداشت شد. او در تحقیقات اولیه مدعی بود شاکی را نمی‌شناسد و اشتباهی بازداشت شده است.
این درحالی بود که شاکی در مواجهه حضوری با متهم گفت‌: صدای مرد اسید‌پاش با صدای متهم مطابقت دارد. این مرد مدت‌ها با من اختلاف مالی داشت و همین باعث بروز مشکلاتی برایم شده بود اما فکر نمی‌کردم یک روز به قصد انتقام‌گیری این بلا را سرم بیاورد و با اسید مرا بسوزاند و مصدوم کند.

 با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران و با توجه به این‌که متهم اظهارات ضد و نقیضی درباره این اسید‌پاشی مطرح کرده با قرار قانونی در بازداشت است و تحقیقات مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران از او ادامه دارد.


کد مطلب: 497566

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497566/اسیدپاشی-هولناک-این-محله-تهران-بهم-ریخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir