کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استعداد یامال از وینیسیوس خیلی بیشتر است

4 آبان 1403 ساعت 13:35


گروه ورزشی: سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که استعداد لامین یامال از وینیسیوس جونیور بیشتر است.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید شنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و یک نبرد بسیار حساس و مهم را برگزار خواهند کرد.

این دیدار جدای از حساسیت همیشگی و اهمیتی که در جدول لالیگا دارد، برای بسیاری نمایشی از تقابل جذاب وینیسیوس جونیور و لامین یامال خواهد بود و بسیاری از فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه منتظر تماشای رویارویی این دو بازیکن با یکدیگر هستند تا مشخص شود که کدام یک برای تیمش تعیین کننده‌تر است.آگوئرو که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را داشته است در کانال یوتیوبش در مقایسه این دو ستاره برزیلی و اسپانیایی گفت: «لامین یامال استعداد بسیار بیشتری نسبت به وینیسیوس جونیور دارد. اما باید این را در نظر بگیریم که وینیسیوس با توجه به جام‌هایی که با رئال مادرید به دست آورده است تجربه بیشتری دارد.

می‌توانیم بگوییم که وینیسیوس در حال حاضر بین سه بازیکن برتر دنیاست اما از نظر سن و استعداد، من همین یامال را به او ترجیح می‌دهم. به عنوان یک مهاجم دوست داشتم که فرصت بازی کردن در کنار هر دو نفر آنها را تجربه کنم و با هر دوی آنها در یک تیم به میدان بروم.»


کد مطلب: 497632

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497632/استعداد-یامال-وینیسیوس-خیلی-بیشتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir