کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این که می‌گویند دعوا را تمام کنیدساده‌لوحانه است

4 آبان 1403 ساعت 20:32


گروه سیاسی: امام جمعه قم  با تأکید بر اینکه سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است بر طرح حکومت صهیونیست‌ها از بحر تا نهر اشاره کرد و گفت: بهترین راه مقابله با دشمن صهیونیستی راه امام حسین (ع) است که گفتند «هیهات منا الذله»؛ مقاومت هزینه دارد؛ ولی آنچه ماندگار و ارزشمند است و موجب رضایت خدا می‌شود مقاومت است.
به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی  اظهار داشت: مأیوس شدن دشمنان از ایجاد انحراف در دین اسلام بعد از واقعه غدیر فقط مخصوص دشمنان عصر پیامبر (ص) نیست، بلکه در طول تاریخ مستمر است و در هر زمان شکلش عوض می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز هم باید با بالا نگه‌داشتن پرچم ولایت برای یأس دشمن تلاش کنیم، افزود: امروز شاهد فتنه صهیونیست‌ها در جهان هستیم که به دین، امام و هدف ما چشم طمع دوخته و قرآن می‌سوزانند و با ولایت‌مداری ما مشکل دارند.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به مقاومتی که در لبنان و غزه اتفاق می‌افتد، ابراز داشت: صهیونیست‌ها طرحی را دنبال می‌کردند که همه کشور‌های به‌ظاهر مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط دوستانه برقرار کنند و ایران را در محاصره قرار دهند، ولی نصرت الهی این‌گونه رقم خورد که حماسه ۷ اکتبر اتفاق افتاد و همه معادلات دشمن را به هم ریخت.
وی با بیان اینکه دو مجموعه بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند افزود: یک مجموعه خدا، رسول و مؤمنین و گروه دیگر نیز کفار و مشرکین هستند که دائم کار‌های مار را رصد می‌کنند تا بتوانند برای تخریب ما اقدام کنند، بنابراین باید همیشه مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.
 سعیدی با بیان اینکه اگر ما با تمام قوا برای خدا کار کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد، افزود: نصرت خدا گاهی نظامی و ظاهری است و گاهی هم مانند واقعه عاشورا در ظاهر شکست، اما در واقع پیروزی و اعتلای کلمه‌الله است.وی این حرف که عده‌ای می‌گویند دعوا را تمام کنید و همه برگردند سر مرز‌های خودشان و دو دولت فلسطین و اسرائیل تشکیل شود را ساده‌لوحانه دانست و گفت: اسرائیل به دنبال حذف فلسطین و تشکیل حکومت از بحر تا نهر است؛ در زمان یاسر عرفات توافق شد که ۲۲ درصد خاک فلسطین تحت حاکمیت فلسطینیان باشد و ۷۸ درصد نیز تحت حاکمیت صهیونیست‌ها باشد، ولی آنها به این مقدار هم راضی نبودند و توافق خود را زیر پا گذاشتند.تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است، گفت: بهترین راه مقابله با دشمن راه امام حسین (ع) است که گفتند هیهات مناالذله؛ مقاومت هزینه دارد، ولی آنچه ماندگار و ارزشمند است و موجب رضایت خدا می‌شود مقاومت است.
وی با بیان اینکه اگر تحت ولایت باشیم دین ما کامل و می‌شود و دشمن از انحراف در دین مأیوس می‌شود گفت: کشور و ملت باید نسبت به غصب فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حساس باشند تا زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.

 


کد مطلب: 497705

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497705/این-می-گویند-دعوا-تمام-کنیدساده-لوحانه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir