کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قتل کودک ۶ ساله در عروسی توسط برادر داماد

5 آبان 1403 ساعت 16:36


گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فردی که به خاطر شادی در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود خود را تسلیم قانون کرد. فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فردی که به خاطر شادی در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود خود را تسلیم قانون کرد.

به گزارش برنا، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: بامداد روز جمعه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشته شدن دختر بچه‌ای ۶ ساله در مراسم عروسی در یکی از روستا‌های شهرستان فسا، دستگیری ضارب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
 
 
وی به تحقیقات اولیه پلیس و شناسایی ضارب اشاره کرد و گفت: همزمان با پیگیری‌های تخصصی کارآگاهان برای دستگیری متهم، همکاری و رایزنی معتمدین محلی نیز برای معرفی ضارب ادامه داشت و نهایتا متهم ۲۰ ساله که برادر داماد بود، خود را تسلیم قانون کرد.

سرهنگ آراوند با اشاره به کشف اسلحه مورد استفاده در تیراندازی، اظهار کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.رئیس پلیس فسا خاطرنشان کرد: بدعت تیراندازی در مراسمات که متاسفانه جان‌های زیادی را گرفته است، جز با مشارکت و همکاری مردم و صاحبان مراسم، برچیده نخواهد شد.


کد مطلب: 497857

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/497857/قتل-کودک-۶-ساله-عروسی-توسط-برادر-داماد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir