کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زورگیر افغان در ورامین دستگیر شد

7 آبان 1403 ساعت 9:09


گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عامل زورگیری از بانوان دراین شهرستان خبر داد.به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم یکشنبه در تشریح خبر اظهار داشت: در پی مراجعه‌ی ۲نفر از شکات بانوان مبنی بر سرقت به عنف طلاجات توسط سارق که از اتباع خارجی بود ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین قرار گرفت.

 
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: در این عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۰باغخواص با تعقیب و اقدامِ به موقع موفق شدند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته سارق و در مواجهه‌ی حضوری چند نفر از شکات به پنج فقره سرقتِ دیگر اعتراف و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت های پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است و مردم عزیز ما توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.دستبند پلیس بر دستان باند ۸ نفره اتباع غیرمجاز و پلمپ کارگاه تنباکو  غیر بهداشتی در پیشوا فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری  ۸ نفر اتباع افاغنه عاملان تولید بیش از ۲ هزار کیلوگرم تنباکو غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ سید اکبر عربی گفت؛ متهمین در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱  اقدام به تولید  تنباکو غیرمجاز با عناوین مختلف و انواع مارک های خارجی نموده بودند  .وی افزود : ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان پیشوا  اقدامات پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند و موفق شدند محل اختفا متهمین را در شهرستان پیشوا شناسایی  و با هماهنگی مقام قضایی افراد را که همگی اتباع بیگانه خارجی غیرمجاز بودند را دستگیر کردند .وی تصریح کرد: از متهمین مقدار ۲ هزار کیلوگرم تنباکو غیرمجاز و غیر بهداشتی کشف و متهمین با  دستور مقام محترم قضایی از کشور تردد و اخراج شدند .


کد مطلب: 498178

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/498178/زورگیر-افغان-ورامین-دستگیر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir