کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گاریدو این ستاره تیمش را ستایش کرد

7 آبان 1403 ساعت 9:12


گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس از عملکرد دروازه‌بان جدید تیمش ابراز رضایت کرد.به گزارش فرهیختگان، خوان گاریدو در ابتدای حضوش در تمرینات پرسپولیس چندان از عملکرد امیررضا رفیعی در تمرینات رضایت نداشت و کار به جایی رسید که با آمدن الکسیس گندوز، مهرشاد اسدی به عنوان دروازه‌بان دوم در بازی‌های تدارکانی انتخاب شد.


با شروع فصل هم در یکی دو بازی اول این روند ادامه داشت تا اینکه رفیعی با تلاش بیشتر توانست جایگاهش را به عنوان دروازه‌بان دوم تیم پس بگیرد. اما روز شنبه وقتی غیبت گندوز در بازی با شمس‌آذر قطعی شد، گاریدو بعد از مشورت با مربی گلرهای تیمش که برزیلی است از بین اسدی و رفیعی تصمیم گرفت گلری که جوان‌تر است را به میدان بفرستد.

رفیعی در این مسابقه عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت تا حدی که گاریدو در پایان مسابقه از او تمجید کرد. سرمربی اسپانیایی در همین مورد به دستیارانش اعلام کرده که رفیعی اعتمادش را جلب کرده و در مواقع لزوم نگرانی بابت استفاده از او در ترکیب اصلی ندارد. هیچ بعید نیست در صورت عدم حضور گندوز در تمرین یکی دو روز آینده سرخپوشان، گاریدو در اهواز هم تصمیم بگیرد از رفیعی در ترکیب اصلی بهره ببرد.
 


کد مطلب: 498179

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/498179/گاریدو-این-ستاره-تیمش-ستایش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir