به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۹۸۳۰۰

مقایسه ی کولرگازی جنرال با اجنرال

گروه کسب و کار: با فرارسیدن فصل تابستان بیشتر کاربران به دنبال این هستند که یک کولر گازی با برند و ویژگی های مناسب تهیه کنند تا بتوانند در طول تابستان از آن استفاده کنند و از تهویه و هوای مطبوع داخل محیط نهایت لذت را ببرند. بیشتر افراد هنگام خرید برای انتخاب برند به مشکل میخورند و نمیدانند که محصول کدام برند برای خریداری بهتر است.
مقایسه ی کولرگازی جنرال با اجنرال
برخی برای انتخاب ابتدا فکر میکنند که برند های جنرال و اجنرال یکی هستند اما زمانی که متوجه تفاوت آن میشوند و پی میبرند که این دو کاملا از هم جدا هستند و دو محصول متفاوت هستند برای انتخاب بین این دو محصول از برند جنرال و اجنرال دچار شک و تردید میشوند.
در این مقاله قصد داریم تا کولر گازی های جنرال و اجنرال را مقایسه کنیم و تفاوت این دو برند در کولر گازی ها را برای شما بازگو کنیم.

تفاوت کولر گازی های جنرال و اجنرال
ما نمیتواینم به طور قطعی به شما بگوییم که بهتر است کدام محصول از کدام برند را تهیه کنید اما در ادامه این دو کولر گازی را با هم مقایسه خواهیم کرد تا شما بتوانید با توجه به شرایط  خود و نیازی که دارید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید . برای خرید کولر های گازی جنرال و اجنرال می توانید به لینک https://havincenter.com/categories/air-cnditioner مراجعه کنید و مقایسه قیمت انجام دهید و خرید خود را تکمیل کنید.

تفاوت از نظر کیفیت و ساخت:
کولر گازی های اجنرال تولید کمپانی فوجیستو در کشور ژاپن میباشند .این کولر گازی از نظر کیفیت ساخت  بسیار عالی هستند و جنس بدنه ی آنها بسیار مرغوب و با کیفبیت است .
اما کولر گازی های برند جنرال ساخت کشور چین هستند و نمیتوان از نظر کیفیت آنها را با اجنرال مقایسه کرد و ازین نظر با هم قابل مقایسه نیستند زیرا کیفیت کولر گازی های اجنرال در این زمینه بسیار بیشتر میباشد.


 
یکی دیگر از نکاتی که این دو برند را  از نظر ساخت از هم جدا میکند دارا بودن به سیستم و تکنولوژی اینورتر است.
در روند تولید کولر های اجنرال از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است در صورتی که برند جنرال در ساخت کولر گازی های خود از این تکنولوژی استفاده نکرده است .
 پس هنگام خرید حتما دقت فرمایید که فروشنده کولر گازی جنرال را به عنوان دارا بودن سیستم اینوتر به شما نفروشد.
 تفاوت بعدی این دو کولر گازی در موتور آنهاست. موتور کولر گازی های اجنرال بسیار پر قدرت و با کیفیت عمل میکنند و یکی از ویژگی هایی که دارند این است که از روند تغییر حالت برای محافظت بیشتر از موتور در مقابل  یخ زدگی استفاده میکنند.
در صورتی که موتور کولر گازی های جنرال  از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار هستند و این قابلیت را ندارند .

تفاوت  از نظر کیفیت عملکرد :
کولر گازی های اجنرال از نظر عملکردی بسیار پرقدرت تر از کولر گازی های جنرال عمل میکنند.
از نظر قدرت پرتاب  باد بسیار بهتر و پر قدرت تر نسبت به برند جنرال عمل میکنند و کولر گازی های اجنرال دارای ویژگی توربو هستند که باعث میشود میزان پرتاب باد چند برابر حالت عادی عمل کنند در صورتی که کولر گازی جنرال فاقد چنین ویژگی میباشد .
 از نظر میزان سرمایش و گرمایش هم نیز کولر گازی های برند اجنرال بسیار بهتر نسبت به کولر گازی های برند جنرال عمل کرده اند.

تفاوت از نظر قیمت
از نظر قیمت با توجه به تفاوت هایی که گفته شد کاملا منطقی است که قیمت کولر گازی برند اجنرال از جنرال بیشتر باشد.
اما هنگام خرید باید بسیار دقت داشته باشید و مراقب فروشنده های تقلبی و غیر معتبر باشید که یک کولر گازی تقلبی را به جای این کولر گازی های اصل به شما نفروشند.

گاز مبرد استفاده شده در کولر گازی ها
  از نظر گاز استفاده شده در کولر گازی ها هردو برند از گاز مبرد R410 استفاده کرده اند.



این گاز سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد و آسیب کمتری به محیط زیست وارد میکند و نسبت به گاز دیگر استاندارد تر عمل میکند.
هنگام خرید کولر گازی حتما سعی کنید که گاز کولر گازی R22  نباشد.
زیرا گاز R410  نسبت به گاز R22 از کیفیت بیشتری برخوردار میباشد و با محیط زیست سازگار تر است .
 
نصب این کولر گازی ها
نصب هر دو برند این کولر گازی ها هم جنرال و هم اجنرال بسیار آسان است و به خاطر وسایلی که همراه دارند مانند 5 متر لوله مسی همراه تقریبا نصب این کولرگازی ها بسیار راحت و کم هزینه است برایتان.
به طوری که گاهی هزینه نصب آن ها کاملا رایگان است.

میزان تولید صدا
در مقایسه میزان تولید صدا هر دو برند کولرگازی های جنرال و اجنرال  بسیار عملکرد عالی دارند . کولر گازی های  اجنرال به صورت کاملا بی صدا عمل میکنند و هنگام روشن بودن هیچ صدایی از خود تولید نمیکنند.
کولر گازی های  برند جنرال  نیز که  توسط کمپانی چینی جدید ساخته شده اند هم  با مجهز شدن به فناوری سوپر سایلنت  فوق العاده کم یا بی صدا روانه ی بازار های لوازم خانگی شده اند و در اختیار مشریان قرار گرفته اند.

خرید کولر گازی جنرال و اجنرال
برای خرید کولر گازی جنرال و اجنرال می توانید به فروشگاه های معتبر سر بزنید و خرید خود را انجام دهید . یا به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه های معتبر کولر گازی سر بزنید و خرید اسپلیت اجنرال و جنرال را انجام بدهید در زیر سایت هایی که فروش آنلاین کولر گازی دارند را مشخص می کنیم:
•    دیجی کالا
•    ترب
•    ایمالز
•    ونداد کولر
•    هاوین سنتر
•    فروشگاه ماهلین
•    ایران اسپلیت
•    و ...

نتیجه گیری
خرید انواع کولرگازی های اجنرال و جنرال نسبت به سایر کولر گازی های برند دیگر میتواند کاملا مقرون به صرفه تر باشد. از طرفی در طول استفاده از کولرگازی هزینه هایی که شما بابت نگهداری و تعمیر و همچنین مصرف برق پرداخت خواهید کرد بسیار ناچیز خواهد بود . زیرا این کولر گازی ها مصرف برق بسیار پایینی دارند . به صورت کلی کولر های اجنرال از لحاظ کیفیتی بهتر هستند ولی برای کسانی که محدودیت بودجه ای دارند کولر گازی جنرال پیشنهاد می‌شود.
اگر به دنبال یک کولر گازی بهینه با عملکردی عالی هستید خرید کولر گازی از این دو برند را به شما پیشنهاد میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این منبع مراجعه کنید.
   
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها