کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهنمای خرید سرفیس استوک با به روز دیجی

7 آبان 1403 ساعت 16:18

گروه کسب و کار: مایکروسافت طیف گسترده‌ای از گزینه‌های لپ ‌تاپ را ارائه می‌کند که هر کدام برای برآوردن نیازها و ترجیحات مختلف طراحی شده‌اند. سری Surface که شامل سرفیس لپ تاپ، سرفیس بوک و سرفیس پرو می شود، انواع فرم فاکتورها، مشخصات و ویژگی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


 لپ تاپ‌های سرفیس استوک به روز دیجی چه برای دانش آموز، حرفه‌ای، خلاق، یا صرفاً فردی که به قابلیت حمل و کارایی اهمیت می‌دهد، کاربردی است. لپ تاپ‌های سرفیس استوک به روز دیجی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند برای خرید آسان‌تر می‌توانید وارد وب سایت به روز دیجی به آدرس و نشانی  beroozdg.com بروید.

6 نکته ای که قبل از خرید لپ تاپ سرفیس استوک از به روز دیجی باید بدانید
مجموعه دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت از زمان عرضه بسیار تأثیرگذار بوده است. خرید لپ تاپ استوک سرفیس ایده فوق‌العاده‌ای در به روز دیجی است؛ زیرا باعث صرفه‌جویی در هزینه، کمک به محیط‌زیست می‌شود و اغلب از نظر عملکردی معادل اقلام کاملاً جدید است. با این حال، هنگامی که صحبت از یک لپ تاپ سرفیس استوک می‌شود، عوارض و خطرات مربوط به خرید یک رایانه شخصی از پیش ساخته شده بزرگ‌تر می‌شود. تهیه یک لپ تاپ استوک یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه بدون از دست دادن کیفیت است. اگرچه مهم است که بدانید از چه چیزی اجتناب کنید.

1. بدنه دستگاه

6 نکته ای که قبل از خرید لپ تاپ سرفیس استوک از به روز دیجی باید بدانید


اگر این فرصت را دارید که شخصاً به لپ‌تاپ نگاه کنید، مطمئن شوید که تمام بدنه لپ تاپ سرفیس استوک خود را برای هرگونه علائم بررسی کنید. قاب لپ تاپ را برای هر گونه ترک خوردگی یا فرورفتگی ناشی از افتادن چک کنید. لولاها و پیچ‌ها را از نظر افتادگی بررسی کنید و هر گونه بی نظمی دیگری را جستجو کنید. اگرچه به نظر می‌رسد که لپ تاپ بارها از بین رفته است، حتی اگر هنوز خوب کار کند، ممکن است آسیب داخلی دیده باشد که طول عمر آن را کاهش دهد.
اطمینان حاصل کنید که هیچ تراشه یا آسیب دیگری روی بدنه لپ تاپ وجود ندارد. مطمئن شوید که هیچ لولای شل، پیچ از دست رفته یا هر چیز غیرعادی دیگری وجود نداشته باشد. در به روز دیجی که به آدرس وب سایت beroozdg.com است تمامی موارد گفته شده به صورت دقیق مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرد.

2. وضعیت صفحه نمایش
توجه به این که صفحه نمایش به خوبی کار می کند گام حیاتی بعدی است. مشکلاتی از جمله چشمک زدن، تغییر رنگ، روشنایی و پیکسل‌های معیوب را بررسی کنید. یک ویدیو راه را پلی کنید و ببینید که آیا می‌توانید از همه زوایای که می‌خواهید به آن نگاه کنید. قبل از خرید در مورد لپ تاپ‌های مختلف تحقیق کنید. لپ تاپ‌های سرفیس استوک را باید از همه نظر مورد بررسی قرار داد. وب سایت beroozdg.com در مقابل چشمان شما همه این موارد را بررسی می‌کند. 

3. عمر باتری

عمر باتری سرفیس استوک


توانایی انجام بررسی کامل باتری ممکن است در اکثر شرایط به خطر بیفتد. با این حال، اگر برای اطلاع از میزان شارژ باتری و وضعیت سلامت باتری به تنظیمات مدیریت انرژی بروید، ممکن است ایده خوبی درباره مدت زمان ماندگاری باتری داشته باشید. بررسی کنید که باتری به درستی شارژ می‌شود و به آرامی تخلیه می‌شود. اگر نه، برای خرید یک تخفیف جدید در به روز دیجی مذاکره کنید.

4. صفحه کلید و trackpad
قبل از خرید لپ تاپ سرفیس استوک از به روز دیجی، مطمئن شوید که هیچ مشکلی در کیفیت ساخت آن وجود ندارد. قبل از خرید لپ تاپ، با باز کردن یک ویرایشگر متنی مانند Notepad یا Microsoft Word و فشار دادن چندین بار هر کلید، مطمئن شوید که صفحه کلید کار می‌کند.
اگر ضربه زدن به برخی از کلیدها سخت به نظر می رسد و پس از دو بار کار اول از کار می‌افتند، احتمالاً تجمع گرد و غبار در برخی از نقاط صفحه کلید مقصر است. فروشنده باید بتواند جزئیاتی را در مورد زمان بروز مشکل و در چه شرایطی (مانند تجمع بیش از حد گرد و غبار) به شما ارائه دهد.
بسیار مهم است که بررسی کنید که هر دو به خوبی کار می‌کنند. حرکت کلید صفحه کلید را آزمایش کنید، به دنبال کلیدهای گم شده بگردید و ببینید آیا با تایپ کردن روی آن راحت هستید یا خیر. اگر متوجه شدید که اشتباهات مکرر می‌کنید، تغییر مدل لپ تاپ سرفیس استوک در به روز دیجی می‌تواند کمک کننده باشد. 

5. پورت ها و درایو CD/DVD را بررسی کنید
هنگام خرید لپ تاپ سرفیس استوک یا تعمیر شده، مطمئن شوید که پورت‌ها به درستی کار می‌کنند. قطعاً نمی‌خواهید با لپ‌تاپ‌هایی که درگاه شارژ آن خراب است یا اصلاً درگاه USB ندارد، گیر کنید. پورت HDMI، اسلات کارت SD (در صورت وجود)، و هر کانکتور اضافی که ممکن است نیاز داشته باشید را بررسی کنید.
ورودی‌های مختلف مانند پورت USB، جک هدفون، پورت اترنت، ورودی HDMI و اسلات کارت SD را امتحان کنید. مادربرد، که بسیاری از این‌ها به آن متصل هستند، می‌تواند بسیار گران باشد. بسیاری از لپ‌تاپ‌های مدرن هنوز یک درایو CD/DVD دارند، حتی اگر کسی دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کند، از کارشناسان به روز دیجی بخواهید که ببینید درست کار می‌کند یا نه! 

6. بلندگوها و وب کم را بررسی کنید

بلندگوها و وب کم سرفیس استوک


قبل از خرید یک لپ تاپ سرفیس استوک یا بازسازی شده برای استفاده حرفه‌ای، حتما کیفیت وب کم و میکروفون آن را داخل فروشگاه به روز دیجی تست کنید.
قبل از خرید یک لپ تاپ سرفیس استوک، بهتر است در صورت امکان آن را چند آزمایش ساده انجام دهید. اگر قصد دارید از دستگاه برای حضور در جلسات و مصرف رسانه استفاده کنید، با گرفتن چند عکس یا برقراری تماس تصویری تمرینی، کیفیت دوربین داخلی را بررسی کنید. حتی اگر استفاده‌های اصلی شما ایمیل، چت ویدیویی و ایجاد و اصلاح سند باشد، می‌خواهید صدا واضح و شفاف باشد.
اکثر لپ تاپ‌ها دارای وب کم متوسط ​​هستند. شما نباید انتظار داشته باشید که همه افراد به طور مرتب از بلندگوهای لپ تاپ خود استفاده کنند، اما هنوز هم ایده خوبی است که میزان صدا را تست کنید و ببینید که آیا صدا مخدوش شده یا خفه شده است.
هرچند که لپ تاپ ‌های سرفیس استوک در به روز دیجی به نشانی وب سایت beroozdg.com از قبل مورد آزمایش‌های بسیار قرار می‌گیرند. 

نتیجه گیری
می‌توانید بین لپ‌تاپ‌های کاملاً جدید و سرفیس استوک یکی را انتخاب کنید. در هر صورت، این یک انتخاب مهم است. درست مانند سایر افراد، ممکن است در مورد خرید یک لپ تاپ که قبلاً متعلق به شما بود، محتاط باشید. و اگر بعد از مدتی از کار بیفتد چه؟ احتمالاً وقتی به خرید یک لپ‌تاپ دست دوم فکر می‌کنید، سؤالات زیادی دارید.
پیدا کردن یک معامله خوب در یک لپ تاپ دست دوم کار سختی نیست. اگر برای انجام این بررسی‌های اولیه وقت بگذارید، ممکن است بتوانید از خرید چیزی که پشیمان خواهید شد، جلوگیری کنید. ما در به روز دیجی شما را با رضایت 100 درصدی راهی خواهیم کرد. حتی قبل از ورود به فروشگاه پیشنهاد ما بررسی وب سایت به روز دیجی به نشانی beroozdg.com است. 
 


کد مطلب: 498301

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/498301/راهنمای-خرید-سرفیس-استوک-روز-دیجی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir