کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارش برف و باران و کاهش دما در تهران

ایرنا , 18 دی 1393 ساعت 8:00

گروه جامعه: اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای نسبت به بروز اختلال در محورهای کوهستانی و صعب العبور استان به دلیل بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا طی 48 ساعت آینده اخطار داد.


اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای استان در 48 ساعت آینده را همراه با بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما(8 تا 15 درجه سانتیگراد) پیش بینی کرده است. براساس این گزارش، بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا در 48 ساعت آینده موجب یخ زدگی جاده های کوهستانی و صعب العبور استان تهران و بروز اختلال تردد دراین محورها خواهد شد. اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرده که با فعالیت سامانه بارشی از امشب تا روز جمعه در بخش های شمالی استان تهران از جمله فیروزکوه، آبعلی، دماوند و لواسان شاهد بارش برف، وزش باد نسبتا شدید و در پی آن کاهش محسوس دما بین 8 تا 15 درجه خواهیم بود.

در این گزارش برای دیگر مناطق استان تهران نیز ریزش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش دما با شدت کمتر پیش بینی شده است. اداره کل هواشناسی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر استان تهران را دارند توصیه کرده تجهیزات و امکانات موردنیاز سفرهای زمستانی را به همراه داشته باشند.


کد مطلب: 65668

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/65668/بارش-برف-باران-کاهش-دما-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir