کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز فروش فوري محصولات سايپا

12 آذر 1391 ساعت 15:13

گروه اقتصادي: مدير بازاريابي و پيشبرد فروش محصولات برند گروه سايپا از فروش فوري و پيش فروش محصولات شرکت سايپا به صورت آپشنال و غير آپشنال خبر داد.


حسن فروزان مهر گفت: فروش فوري خودروهاي سايپا ۱۳۱بنزيني، ۱۳۱ پايه گازسوز و تيبا به صورت آپشنال و غيرآپشنال از هشتم آذر آغاز شده است. وي با بيان اين‌که پيش فروش خودرو تيبا با مبلغ پيش پرداخت ۱۰ تا ۱۲ ميليون تومان و محصولات خانواده ايکس ۱۰۰ با مبلغ پيش پرداخت ۵.۵ تا ۵.۸ ميليون تومان به صورت آپشنال و غيرآپشنال با موعد تحويل بهمن و اسفند ماه ۹۱ جاري است، افزود: مشتريان مي‌توانند با مراجعه به وب سايت اينترنتي شرکت سايپا و يا نمايندگي‌هاي مجاز گروه سايپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام خودروها کنند.
وي افزود: خودروهاي آپشنال در چند تيپ و بنا به خواسته مشتريان تحويل خواهد شد که اين اقلام متشکل از دزدگير تصويري، سنسور پارک، دوربين عقب و... بوده و مشترياني که اقدام به خريد خودروهاي آپشنال کنند در اولويت تحويل خودرو قرار خواهند گرفت. فروزان‌مهر تأکيد کرد که مشتريان بايد بر اساس قيمت مصوب اقدام به خريد کنند و اطلاعات مکفي جهت خريد و قيمت خودروها روي سايت www.saipagroup.ir موجود است.وي همچنين از جاري بودن صدور پيش فاکتور جهت اخذ تسهيلات بانکي به منظور خريد خودروهاي شرکت سايپا و جايگزيني خودروهاي فرسوده خبر داد.


کد مطلب: 7083

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/7083/آغاز-فروش-فوري-محصولات-سايپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir