کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مداح معروف كارشناس فيلم و سريال شد!

پارسینه , 1 تير 1394 ساعت 10:34

گروه سیاسی: حاج منصور ارضی - مداح مشهور- شب دوشنبه در مراسم ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد ارک، از سریال «پایتخت 4» به شدت انتقاد کرد.


حاج منصور ارضی با اشاره به سکانس مرده‌شورخانه در قسمت دوم این سریال، آن را «تمسخر مرگ» نامید و گفت: با این کارها معارف دینی را زیر سوال می‌برند و دین را به تمسخر گرفتند. یواش یواش به مبانی دین رخنه می‌کنند این ملعونین!! مردم حواسشان باشد. به این فیلم‌ها نخندید! سریال طنز «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه و ... در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از مداحان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ورود مجدد مداحان به صحنه سیاست و تلاش برای کوبیدن بزرگان انقلاب و رئیس‌جمهور همزمان با مطرح ساختن افراد خارج از صحنه که این روزها به بهانه‌های مختلف از جمله تشییع شهدا و محافل مذهبی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد، یک برنامه حساب شده است که به انتخابات مجلس در اسفند ماه مربوط است.

عناصر افراطی که با حضور دولت اعتدال در صحنه و استقبال مردم از اقدامات این دولت برای پایان دادن به تحریم‌ها، آینده خود را دچار ابهام می‌بینند با دامن زدن به این قبیل مطالب درصدد جلب توجه مردم و کسب آراء آنها در انتخابات هستند. حملات تندی که بلافاصله از قم علیه بزرگان انقلاب و بیت امام صورت گرفت نیز برنامه‌ریزی شده بودن این جریان‌سازی را تایید می‌کند و بر ضرورت رعایت موازین توسط مجموعه بیت امام و پرهیز از بهانه دادن به دست مخالفان را مورد تاکید قرار می‌دهد.


کد مطلب: 81653

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/81653/مداح-معروف-كارشناس-فيلم-سريال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir