به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۹۷۷۸۷
سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد:

شانس آوردیم گل تساوی را نخوردیم

گروه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل سوانزی اعلام کرد تیمش شانس آورده در دقیقه‌های پایانی گل نخورده است.
شانس آوردیم گل تساوی را نخوردیم
شیاطین سرخ بعد از 6 بازی رنگ پیروزی را دیدند و با نتیجه دو بر یک برابر سوانزی به پیروزی برسند تا لوییس فان خال، نفس راحتی بکشد.

 

شاگردان فان خال قبل از دیدار برابر سوانزی از 6 بازی خود سه شکست و سه تساوی به دست آوردند و این باعث شد تا فاصله آنها با صدر جدول رده بندی زیاد شود. آنها سرانجام توانست بعد از انتقادات و فشاری زیادی که تحمل کردند، رنگ پیروزی را ببینند و با دو گلی که آنتونی مارسیال و وین رونی به ثمر رساندند، برابر سوانزی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند. این تیم اکنون با 33 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و با صدر جدول نیز 9 امتیاز اختلاف دارد.

 

لوییس فان خال در نشست خبری بعد از بازی گفت: سال جدید را خوب شروع کردیم. برای پیروزی در این دیدار نهایت تلاش‌مان را به کار گرفتیم و هر آنچه که داشتیم رو کردیم. بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشتیم. با سه مدافع بازی کردیم و فقط به دنبال پیروزی بودیم. با دو گل زیبایی که به ثمر رساندیم، سه امتیاز را کسب کردیم. همواره تلاش می کنم تا تیم را بر اساس توان حریف به میدان بفرستم. سوانزی همواره برای یونایتد حریف سرسختی بوده است و بسیار خوشحالم که توانستیم پیروز این بازی شویم.

 

خط حمله منچستریونایتد بعد از مدت‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشت و مارسیال و وین رونی موفق به گلزنی شدند.

 

فان خال درباره این دو بازیکن گفت: مارسیال یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. رونی هم همین کار را انجام داد. گلی که او به ثمر رساند، بسیار زیبا بود. خوش شانس بودیم که در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت نکردیم. ضربه سری که بازیکن سوانزی زد، بسیار خطرناک بود و خوشبختانه بازی با پیروزی ما به پایان رسید و این بسیار خوشحال کننده است.

 

سرمربی هلندی یونایتد در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا تیم او شانس قهرمانی دارد نیز گفت: هنوز با صدر جدول رده بندی فاصله زیادی نداریم. فوتبال پر از شگفتی است و بر این باورم که می توانیم به صدر جدول رده بندی برسیم.

مرجع : ایسنا