به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۹۸۰۶۹

کفشگری: با پرسپولیس قرارداد دارم

گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قصد جدایی از این تیم را ندارد.
مهرداد کفشگری درباره شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس اظهار کرد: به هیچ عنوان این شایعات صحت ندارد. من بازیکن پرسپولیس هستم و با این تیم قرارداد دارم. درست است که در مقطعی نیمکت‌نشین شدم اما این دلیل نمی‌شود که بخواهم از این تیم جدا شوم. در مقطعی از فصل مصدوم شدم و همین موضوع مرا از تیم دور کرد. در ادامه بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند و توانستند خود را ثابت کنند و هین موضوع باعث شد نتوانم دوباره به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. اما همه تلاشم را کردم و سعی کردم خوب تمرین کنم تا دوباره به ترکیب اصلی برگردم.

وی افزود: من فوتبالیست حرفه‌ای هستم. اگر قرار باشد به خاطر چندبازی نیمکت‌نشینی از پرسپولیس بروم که درست نیست. پرسپولیس را دوست دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم. مطمئنا در اردوی دوبی تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم را به کادر فنی نشان بدهم و به ترکیب اصلی برگردم.

وی افزود: خط هافبک پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی دارد به طوری که خیلی‌ها از آن تعریف می‌کنند. باید بگویم من از اینکه هم پستی‌هایم خوب بازی می‌کنند ناراحت نیستم و خوشحالم از رتبه‌های پایین جدول به رتبه بالای جدول آمدیم. در ابتدای فصل به خاطر مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که داشتیم نتایج خوبی نمی‌گرفتیم اما در ادامه با نتایج خوبی که گرفتیم توانستیم فاصله خود را با صدر جدول کم کنیم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم با ادامه این روند می‌توانیم یک جام برای هواداران به ارمغان بیاوریم. الان فقط 5 امتیاز با صدر فاصله داریم بنابراین رسیدن به صدر جدول سخت نیست.

او در پایان درباره مشکلاتی که برای سوشا مکانی ایجاد شده نیز گفت: اصلا خوب نیست که بخواهیم به زندگی خصوصی دیگران ورود کنیم. درست نیست عکس‌های سوشا و نامزدش را پخش کنیم. البته امیدوارم هرچه زودتر مشکل او حل شود و به تیم برگردد.
مرجع : ایسنا