به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۹۹۴۵۳

مذاکرات پنهانی منچستریونایتد با گواردیولا

گروه ورزشی: روزنامه اکیپ فرانسه از مذاکره پنهانی منچستریونایتد با پپ گواردیولا برای قبول مربیگری این تیم در تابستان خبر داده است.
مذاکرات پنهانی منچستریونایتد با گواردیولا
منچستریونایتد تمایل دارد که پپ گواردولا را به عنوان جانشین فان خال انتخاب کند و به همین خاطر تاکنون مربی هلندی خود یعنی فان خال را اخراج نکرده است. در حالی که خیلی‌ها سیتی را مقصد آینده مربی اسپانیایی می دانند ولی به نظر می‌رسد رقیب همشهری یعنی منچستریونایتد این مربی را به دست آورد.به همین خاطر دیداری نیز بین مدیران منچستریونایتد و گواردیولا صورت گرفته است و مذاکرات به خوبی پیش رفته است. گفته می شود این دیدار در پاریس فرانسه انجام شده است. گواردیولا قطعا در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و کارلو آنچلوتی ایتالیایی سکان هدایت بایرن را در دست می گیرد.

 

گواردیولا در سال 2009 نیز یکبار آرزو کرده بود روزی هدایت منچستریونایتد را به دست گیرد. او بدر کتاب جدید خود تحت عنوان مأموریت محرمانه پپ که در مورد نخستین فصل حضورش در بایرن مونیخ است ابراز تمایل کرده که یک روز پا جای پای الکس فرگوسن بگذارد و سرمربی منچستریونایتد شود. باید منتظر بود و دید این خبر چه زمانی رسما اعلام خواهد شد چرا که گواردیولا اعلام کرده بود به محض اینکه تیم بعدی او بعد از بایرن مونیخ مشخص شود او آن را اعلام خواهد کرد و نمی گذارد که دیگر مربیان در خطر از دست دادن موقعیت خود باشند.

همچنین فرانتس بکن باوئر نیز عنوان کرد انتخاب گواردیولا منچستریونایتد است و رسانه ها به اشتباه او را مربی آینده سیتی می‌دانند. او درباره این موضوع گفته بود: پپ برای تمامی باشگاه‌های بزرگ فوتبال جذاب است و این طبیعی است. او می‌تواند باشگاهی با محبوبیت منچستریونایتد را انتخاب کند که شاید در دنیا (از نظر محبوبیت) اول باشد.

قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۶ است در حالیکه قرارداد فان خال با منچستریونایتد در سال ۲۰۱۷ به پایان می رسد. بدین ترتیب هرگونه احتمالی در مورد پیوستن گواردیولا به منچستریونایتد تا بعد از جدایی فان خال هلندی از این تیم تحقق پیدا نخواهد کرد.

مرجع : ایسنا