به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۶۷۹۶۱

خرید قطعات بدنه پژو پارس ایساکو در پارس بدنه

گروه کسب و کار : قطعات بدنه پژو پارس در صورت برخورد با اجسام، تصادف، گذر زمان، قرار گرفتن در نور آفتاب، رطوبت و ... از بین می روند. برای خرید قطعات پژو پارس ایساکو لازم نیست راه دور و درازی را طی کنید، چرا که شما می‌توانید این قطعات را تنها با چند کلیک ساده به صورت آنلاین از پارس بدنه نماینده مجاز ایساکو با کد نمایندگی 4102020 تهیه کنید.
خرید قطعات بدنه پژو پارس ایساکو در پارس بدنه
خرید قطعات بدنه پژو پارس ایساکو در پارس بدنه
قطعات بدنه پژو پارس در صورت برخورد با اجسام، تصادف، گذر زمان، قرار گرفتن در نور آفتاب، رطوبت و ... از بین می روند. برای خرید قطعات پژو پارس ایساکو لازم نیست راه دور و درازی را طی کنید، چرا که شما می‌توانید این قطعات را تنها با چند کلیک ساده به صورت آنلاین از پارس بدنه نماینده مجاز ایساکو با کد نمایندگی 4102020 تهیه کنید.
پارس بدنه انواع قطعات بدنه شامل انواع گلگیر، انواع درب پژو پارس، سپر جلو و عقب، درب موتور و دیگر قطعات بدنه را باکیفیت اصلی و با قیمت مناسب کارخانه عرضه می‌کند. ما در این مقاله قصد به بررسی انواع قطعات بدنه پژو پارس در پارس بدنه و نحوه تهیه آن می پردازیم.

انواع درب پژو پارس
درب پژو پارس قطعاتی همچون درب جلو راست پژو پارس، درب جلو چپ پژو پارس، درب عقب راست پژو پارس و درب عقب چپ پژو پارس را شامل می‌شود. این چهار درب نقش مهمی در ایمنی خودرو و سرنشینان ایفا می‌کند. در تولید و ساخت درب پژو پارس از آهن باکیفیت و مقاوم استفاده شده است تا در برابر ضربه و برخورد با اجسام و تصادفات مقاومت لازم را داشته باشد. درب پژو پارس به گونه‌ای ساخته شده است که به راحتی باز و بسته می‌شود و در برابر فشار نیز مقاوم است.
از مهم‌ترین نکات به هنگام خرید درب خودرو نداشتن تاب و موج و رنگ‌پذیری مناسب به هنگام رنگ‌آمیزی است. انواع درب پژو پارس موجود در پارس بدنه به صورت فابریک، رنگ کوره‌ای و اصلی ایساکو با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه می‌شود. با خرید درب پژو پارس از پارس بدنه از افت قیمت خودرو خود بکاهید.
قیمت درب پژو پارس در پارس بدنه برای انواع درب جلو، درب عقب، درب موتور و همچنین درب صندوق برابر 3.800.000 تومان است. البته این قیمت مربوط به بهار سال 1403 می باشد که بسته به نوسانات قیمت‌ها برای آگاهی از آخرین قیمت قطعات بدنه پژو پارس با شماره 09158510522 تماس بگیرید.

درب صندوق عقب پژو پارس
اگر بنا به هر دلیلی درب صندوق عقب پژو پارس دچار آسیب شد و نیاز به تعویض داشت آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید و از این طریق با خرید محصول باکیفیت با ضمانت کارشناسی رنگ از افت قیمت خودرو جلوگیری کنید. علاوه بر ویژگی‌های خاصی که در ساخت درب صندوق عقب به‌کاررفته است جلوه ویژه‌ای به خودروی شما می‌دهد. در ساخت این محصول از آهن مقاوم و باکیفیت استفاده شده است و در برابر ضربه ناشی از برخورد با اجسام مقاوم است. درب صندوق پژو پارس به صورت رنگ اصلی ایساکو، رنگ کوره‌ای و فابریک توسط پارس بدنه با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که با خرید از پارس بدنه در صورت عدم رضایت امکان برگشت وجه وجود دارد.

قیمت درب صندوق عقب پژو پارس:3.800.000 تومان
انواع سپر پژو پارس ایساکو
سپر جلو پژو پارس و سپر عقب پژو پارس در قسمت جلو و عقب خودرو نصب می‌شود. این قطعات وظیفه محافظت از خودرو را بر عهده دارند، به همین دلیل در تصادفات و یا برخورد با اجسام بیش‌ترین ضربه و آسیب را متحمل می‌شوند. در ساخت سپر عقب و جلو از پلاستیک و متریال های مقاوم استفاده شده است. توجه داشته باشید که سپر هر خودرو بسته به شکل و فرم بدنه آن خودرو طراحی و ساخته می‌شود. این قطعه را می‌توانید به همراه ضمانت اصالت کالا از پارس بدنه به صورت رنگ اصلی ایساکو ، رنگ کوره‌ای و فابریک خریداری کنید.

قیمت سپر پژو پارس:3.200.000 تومان
گلگیر پژو پارس
گلگیر پژو پارس شامل گلگیر جلو راست پژو پارس، گلگیر جلو چپ پژو پارس، گلگیر عقب راست پژو پارس و گلگیر عقب چپ پژو پارس از پر فروش‌ترین قطعات بدنه خودرو به شمار می رود. در ساخت این قطعات از بهترین متریال های پلاستیکی استفاده شده است. گلگیر خودرو نقش مهمی در محافظت از بدنه خودرو دارد، به گونه‌ای که از برخورد سنگ و گل و لای به بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. گلگیر این قطعه کاربردی بر روی چرخ‌های جلو و عقب خودرو نصب می‌شود. این قطعه کاربردی و مهم به صورت رنگ اصلی ایساکو توسط پارس بدنه عرضه می‌شود.
•    قیمت گلگیر جلو پژو پارس:1.000.000 تومان
•    قیمت گلگیر عقب پژو پارس:3.500.000 تومان


درب موتور پژو پارس
درب موتور پژو پارس یا کاپوت قطعه بسیار مهمی است که در هنگام تعویض آن باید دقت زیادی به خرج داد؛ برای این منظور بهتر است از فروشگاه معتبر با ضمانت کالا خرید خود را انجام دهید. درب موتور پژو پارس ایساکو مشابه درب خودرو کارخانه است به همین دلیل از افت قیمت خودرو جلوگیری می‌کند. این قطعه کاربردی با ضمانت 18 ماهه و اصالت کالا توسط پارس بدنه عرضه می‌شود که دارای ضمانت کارشناسی رنگ نیز است. کاپوت نقش محافظتی از موتور و سایز اجزای خودرو را بر عهده دارد. در تولید و ساخت این قطعه از آهن و آلیاژهای مقاوم استفاده شده است که در برابر ضربه و فشار مقاوم است.
قیمت درب موتور پژو پارس:3.800.000 تومان

مزایای خرید قطعات بدنه پژو پارس ایساکو از پارس بدنه
با خرید قطعات بدنه پژو پارس از پارس بدنه نمایندگی رسمی ایساکو می‌توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:
1.    برخورداری از گارانتی و کیفیت 18 ماهه قطعات بدنه
2.    ارسال به سراسر کشور در سریع‌ترین زمان ممکن
3.    دسترسی به کالاهای متنوع انواع قطعات بدنه خودروهای ایرانی
4.    تضمین کیفیت کالا
5.    صرفه‌جویی در وقت و هزینه
6.    ارائه فاکتور رسمی و معتبر برای دریافت خسارت از بیمه
7.    امکان مقایسه قیمت
8.    دارای نماد اعتماد الکترونیک
9.    امکان خرید به صورت غیرحضوری فقط با چند کلیک ساده
10.    امکان ثبت سفارش به صورت شبانه‌روزی در هفت روز هفته
11.    خرید مستقیم قطعات بدنه پژو پارس بدون واسطه و با قیمت مناسب
12.    اصالت کالاها
13.    امکان برگشت وجه در صورت عدم نیاز

نحوه ثبت سفارش قطعات بدنه پژو پارس از پارس بدنه
برای ثبت انواع قطعات بدنه پژو پارس از پارس بدنه نمایندگی رسمی ایساکو با کد نمایندگی 4102020 در هر کجایی که هستید وارد سایت پارس بدنه به آدرس اینترنتی https://parsbadane.ir/ شوید. پس از ورود در بخش جستجو نام قطعه مورد نظر را تایپ کنید و سپس جستجو را بزنید و یا با کلیک بر روی قطعات بدنه خودرو پژو پارس خرید قطعه مورد نظر را انجام دهید. همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانید با شماره همراه 09158510522 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.
توجه داشته باشید که برای انجام فرآیند خرید قطعات بدنه باید در سایت ثبت‌نام کنید. پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش ارسال می‌شود و شما می‌توانید محصول خریداری شده را در محل تحویل بگیرید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها