به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۷۹۲۶

بازگشت شبکه «منوتو» واقعی یا شایعه است؟

بازگشت شبکه «منوتو» واقعی یا شایعه است؟
گوناگون: سایت برترین‌ها نوشت: شبکه منوتو با پخش برنامه‌ پایانی خود در بهمن 1402 پس از چهارده سال پخش به پایان رسید. این شبکه همواره با تنش و جنجال سعی در ایجاد یک جریان مخالف در بین مردم ایران داشت اما حالا 90 روز است که به پایان راه رسیده. برخی شایعات به گوش رسیده طی این سه ماه حاکی از آن بود که تیم این تحت نام جدیدی دوباره قرار است به قاب تصویر بازگردند و حتی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این بود که شب عید در اقدامی غافلگیرکننده به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
خب زمزمه‌های تعطیلی این شبکه از پاییز سال گذشته شنیده می‌شد و برخی علت تعطیلی این شبکه را شرایط نامساعد مالی و برخی دیگر شکست سیاسی عنوان کردند. حتی امین فردین (خبرنگار نه چندان خوشنام) گفته بود که این شبکه نتوانسته آن اهدافی را که روی آن سرمایه‌گذاری کرده بودند، محقق کند. اخیرا نیز کیوان عباسی، مدیر اصلی منوتو با انتشار بخشی از آرشیو این شبکه در اینستاگرام بیشتر به شایعات بازگشت دامن زده. حالا اما می‌خواهیم روند برخی افراد شاخص این شبکه را در این نود روز بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
امید خلیلی تجریشی
این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!
امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ که با نام طغرل هم در برنامه «بفرمایید شام» شناخته می‌شد همواره در طی این 14 سال (به غیر از برهه‌ای چند ماهه) از مجریان پرکار شبکه بوده و حالا نیز بیشتر با لایوهای مشترکی که با صفحه اینستاگرامی منوتو منتشر می‌کند سعی به ارتباط با مخاطبان این شبکه دارد. این که او تلاش می‌کند درباره هر مساله با ربط و بی‌ربطی اظهارنظر کند، احتمالا پشت‌پرده‌ای دارد و پشت پرده هم شاید بازگشت او در قالب یک رسانه باشد، او احتمالا میخواهد خودش را در ذهن مخاطبش حفظ کند! انگار هنوز سودای برگشت دارد و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد؟ البته که مطمئنا نبود این شبکه به آرامش روانی جامعه کمک می‌کند.

صبا خویی
این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!
صبا خویی ثمره ازدواج اسماعیل خویی با رکسانا صبا (دختر ابوالحسن صبا) استاد برجسته ایرانی ، آهنگساز و نوازنده سرشناس ایرانی است. عمده شهرت او به خاطر پدرش، اسماعیل خویی‌ست که از اعضای سابق کانون نویسندگان ایران بود و در دوران انقلاب اسلامی، از هواداران جنبش‌های چپ به شمار می‌آمد. صبا خویی همواره به صورت کارشناس در برنامه‌های فمینیستی شبکه منوتو فعالیت داشته و اخیرا نیز بابت ماجراهای توماج صالحی خبرساز شده بود و کاربران نیز به مخالفت با عقاید او برخواستند. او حالا در کنار امید از دسته‌ای‌ست که در صفحه اینستاگرامی منوتو فعالیت دارد و البته اخیرا هم خوب فحش خورده است. اما چه کسی است که نداند حتی فحش خوردن هم برای برخی اهالی رسانه نعمت است! آیا این تمایل به فحش خوردن در بستر یک پلن پیچیده رسانه‌ای تعریف می‌شود؟ آیا صبا خویی با عباسی‌ها همچنان در ارتباط است؟

رها اعتمادی
این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!
اوج کار رها اعتمادی در این شبکه با برنامه‌های استیج و آکادمی بود و پس از آن کم کم فعالیتش را با برنامه‌سازی به پشت پرده برد و کمتر جلوی دوربین ظاهر می‌شد. رها اعتمادی بدون شک از آن افرادی‌ست که مشتاقانه قصد بازگشت تیم منوتو را دارد. اما درباره رها چیزی که بیشتر از همیشه پیرامون او خودنمایی کرده حواشی ارتباطش با فائقه آتشین بوده. او در تمامی فعالیت‌های این خواننده کنارش بوده و به عنوان ترانه‌سرا نیز در کارهای اخیر او نقش ایفا کرده. کسی نمی‌داند شاید اصلا دلیل کم‌کاری او مقابل دوربین نیز همین باشد. رها البته در چند سال آخر منوتو بیشتر پشت دوربین بود و حالا این مشغولیات زناشویی هم بعید است از او چهره قابل اعتنایی در رسانه بسازد. گرچه که یک احتمال دیگر این است که رها تعمدا به این شایعات دامن می‌زند که فردای بازگشت احتمالی با یک رسانه، از یادها نرفته باشد.

سالومه سیدنیا
این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!
سالومه سیدنیا قبل از پیوستن به تلویزیون منوتو در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه‌های زن و ایران و شبکه بی بی فارسی فعالیت داشت و حتی به عنوان بازیگر در قاب رسانه ملی دیده شده و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشت. او در تمام این سال‌ها با اجرای برنامه «سالی‌تاک» مقابل دوربین حاضر شد و احتمالا اگر هم حاضر نمی‌شد اتفاق خاصی نمی‌افتاد. به هر حال او هم با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی منوتو در فضای مجازی تلاش می‌کند در اذهان بماند. گرچه که عمده فعالیت‌هایش پر از گاف‌هایی‌ست که سوژه کاربران می‌شود.

شاهو فلاحی
این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!
شاهو فلاحی در سالیان آخر فعالیت شبکه با تیم منوتو اضافه شد و توانست جای خود را در برنامه منوتوپلاس تثبیت کند. این برنامه نیز از قدیمی‌ترین ساخته‌های منوتو به حساب می‌آمد و هر شب به صورت زنده از لندن پخش می‌شد. تصاویر شاهو فلاحی در حساب اینستاگرامش با کیوان عباسی نشان می‌دهد که او رابطه نزدیکی را با مدیر منوتو دارد و احتمالا اگر بازگشتی در کار باشد او نیز از اعضای اصلی تیم جدید خواهد بود. به هرحال حالا منوتو تعطیل شده و اخبار بازگشت این شبکه نیز هیچ جا به طور رسمی منتشر نشده اما تا زمانی که شبکه‌های اجتماعی منوتو مشغول به کارند احتمالا با این قسم از اخبار همواره سر و کار داشته باشیم. 
برچسب ها: شبکه من و تو

۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۰:۱۸
منوتو تلویزیون ملی مردم ایران بود (439759)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۹:۲۷
دقیقا👍 (439809)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۷:۵۲
اگه تلوزیون ایران خوب نبود دلیل نداره به این بگیم خوب هرگز تلوزیون ملی نبود این نظر شخصی شماست با احترام (439862)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۰:۱۹
واقعا این تلویزیون طی نزدیک به چهارده سال فعالیت خود خدمات زیادی در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی و بیداری مردم ایران کرد. واقعا دمشون گررررررم (439760)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۴۱
مطمعنی تو الان بیداری ولی من مطمعنم در خوابی خواب غفلت (439803)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۱:۱۶
چه مقاله ابتدایی و ضعیفی (439762)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۰۷
دقیقا (439800)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۹:۰۷
امیدوارم بزودی دوباره تو قاب tv
بدرخشن (439765)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۶:۰۶
به همین خیال باشید. (439856)
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۰۵:۳۴
امیدواریم.دوباربرکرد (439873)
مظفری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۹:۱۲
این مثلا شبکه در این مدت عده ای را به یک مشت مخاطب قالب کرد و با سر و صدا تعطیل شد تا با ورژن جدید و هر کدام با نام جدیدی دوباره شبکه سازی کنند و مخاطبین ویگری را گول زده و مشغول کولی گرفتن شوند. (439766)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۷:۱۳
به گوری چشم حسودان و نابودی دزدان و اشغال گران حتما باز خواهد گشت ، زنده باد ایران (439858)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۷:۵۷
بله موافقم تو این عصر رسانه بیننده باید عاقل و آگاه باشه و فریب ظاهر مهربان و همدلی دروغین اونها رو نخوره (439863)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۹:۱۵
شماها خوبید همه از نظر شما بد (439767)
Anline
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۱۲
موافقم (439802)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۹:۲۴
خدا کنه حقیقت داشته باشد. (439769)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۰:۰۶
خیلیم شبکهدخوبی بود. به تنهایی از کله امپراطوریه صداوسیما یک سرو گردن بالاتر بود. هرکی حرف حساب بزنه بنظره شما میشه غوله لی شاخو دم. هرکی بیشتر دروغ بگه میشه مقرب درگاه. دروغگودشمن خداست ماله قبله. الان دیگه مصداقش عوضشده. التماس تفکر. (439773)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۰:۱۰
میخام صدسال سیاه نیان (439774)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۰:۳۱
خداکنه برگرده شبکه من وتو.خب شبکه بود.بدجور پته اختلاس .کثافت کاریا این دولت رو میکرد.اگاهی خب میداد.مستند وفیلم واموزشی بیست بودن. (439775)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۲:۳۹
امیدواریم که برگردن
این بهترین خبره تو این شرایط افتضاح ایران (439779)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۱۸
سلام
بایدقبول کنیم که یکی از پربیننده ترین شبکه های فارسی بود
برنامه های شاد ومتنوع ومستند های بسیار خوبی داشت،همه اینها درکنار ضعف عجیب صدا وسیما ی ملی کشورمان وبرنامه های سطح پایین و بسیارکم بیننده ان باعث رشد شبکه من وتو شد، علی رغم تذکرات فراوان مسئولین وشخصیت های فرهنگی وسیاسی به اقای جبلی ایشان همچنان خواب هستند،،، (439780)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۳۲
شبکه منوتو واقعا با تعداد انگشت شماری از افراد توانا و هنرمندش، هزاران بار پرمخاطب تر و تواناتر از صداوسیمای فرقه ای بود، این شبکه سبک فرهنگ و زندگی واقعی مردم ایران را نشان میداد و با خواسته ها و بینش افراد متوسط و متوسط به بالا که اکثریت ملت ایران را تشکیل می دهند ارتباط برقرار کرد. در عوض صدا و سیما با هزاران میلیارد بودجه، غیر از اقلیت بیسواد و کم سواد( کودن های اجتماع) که اقلیتی ده درصدی هستند، نتوانسته مخاطب جذب کند،البته دلیل آن هم این است که مردمی که آگاه هستند سبک زندگی واپسگرا و متحجرا (439781)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۰
خداییش شما هم با هرچه بیشتر منفور شدن بین مردم خوب خودتان را مطرح میکنید،یعنی به جز عده ای معلوم الحال که دائما در حال انتقام گیگیری از مردم هستند همه ميدونند که این شبکه چه محبوبیت فراوانی بین ايرانيهای وطن پرست، وطن پرست،نه پاچه خواران چین و روسیه، دست نشانده انگلیس و آمریکا، داشته و دارد،پس مشخصا با هر چه بیشتر منفور شدن راه ماموتی تان را ادامه بدهید، (439782)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۹:۱۱
سلام دوست عزیز خداوکیلی اگه کسی دیگه این متن را مینوشت شما میخوندی چه فکری میکردی اخه چطور ملی بودن این شبکه با وجود بودجه های همون کشورهایی که شما ازشون یاد میبری باور کنیم واقعا شما چه رویی دارین که میخواهید شب سیاه وظلمانی به جای روز روشن به مردم غالب کنید. (439838)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۶
حالا چرا شما ذوق مرگ شدین از بازگشت اینا کلپسه ها (439783)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۰:۰۰
خب تو این 14سال کار این شبکه همین بوده شستن مغزهای که تو کلشون مغز نبوده اینها اون غرب گداهای هستن که دلشون به گفتن این خوشه که امسال دیگه جمهوری اسلامی می‌ره بدبختها خوشن بزار خوش باشند واقیعت چیز دیگه ای هست خودشونم می‌دونن ولی خودشون بخواب زدن (439843)
کی گشتاسب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۵۵
کاشکی منوتو دوباره برگرده
تنها شبکه به درد بخور بود
4تا فیلم از تاریخ ایران و فرهنگ ایرانی میذاشت و خوش میشدیم.
بچه هامون سرگرم بودن
شبا دورهم نیگاه می کردیم
زبونشون گیرا بود و سخن ایران و ایرانی
جایگزین نداره
چشم به راهش هستیم (439784)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۰
ای کاش مدیریت کشورمان قوی بود که این بچه هامون نخواند
در کشور غریبه فعالیت داشته باشن .
فراموش نکنید این ها بچه های خودمون هستن (439785)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۹:۱۳
سلام دمت گرم وایکاش آنها هم یه کمی کمتر دنبال دنیا بودن (439839)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۴:۵۰
اتفاقا شبکه من و تو مردم را بیدار کرد و مردم فهمیدند با چه کسانی سر و کار دارند به امید خدا بله باز خواهد آمد و از سه و‌سیمای شما مخاطبان زیادی دارند (439786)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۵:۴۹
تیم منوتو تیم بسیار موفقی در جذب مخاطب بود.
شما هم با این ادبیات نمی تونی خرابشون کنی.
نظر شما اصلا مهم نیست مهم اینه که، بدون هیچ قضاوتی] مردم به برنامه هاشون خیلی استقبال نشون دادن به خصوص برنامه های مستندی مثل مستند رضا شاه.
راه حذف اینها اصلاح اساسی صدا سیمای داخلیست وگرنه با این نوشته ها مخاطب این چنین شبکه ها بیشتر هم میشه. (439789)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۶:۰۹
به امید حق علیه باطل (439791)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۶:۲۲
شبکه محبوبی که توانست ۱۴سال پربیننده ترین شبکه پارسی زبان باشددوباره هم میتواندفعالیت کندپس بترسیدازبازگشتش چقدرکنف میشیدشمالمپن ها (439792)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۹:۱۴
تودیگه چقد بدبختی با وجود این گوشیهای سر خوره کسی دتبال شبکه نیست دیگه (439840)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۶
اتفاقا شبکه های ماهواره ای همیشه پر طرفدار و پر مخاطب هستند. شما اگه ماهواره نمیبینی دلیل نمیشه بقیه هم نبینند. (439915)
ناشناس
Germany
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۷:۴۱
ای کاش که برگردد... (439795)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۷:۴۴
شبکه دروغ و فریب و شبکه پینوکیو ایران (439796)
فرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۷:۴۷
در انتطار بازگشتش هستیم ایشالا شایعه نباشه (439797)
م.ه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۰۷
ما بی صبرانه منتظر بازگشت شبکه من وتو ویا به هر اسمی که از طرف آقای عباسی باشد هستیم حال اگر کارکنان ان بروبچهای قدیم باشد که چه بهتر چون تا بخواهیم با همکاران جدید اقای عباسی آشنا بشیم مدتی طول میکشه پس چه بهتر همون بچه های قدیمی باشند دوم اینکه همه برنامه‌های شبکه منوتو عالی هست مهم این است که همین الان در نقطه نظرات مشخص شد که چقدر بیننده دارد (439799)
Anline
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۱۲
یه عده دوست داشتنی (439801)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۹:۰۲
اگر در ایران شبکه تلویزیونی خصوصی بود ما این مشکلات را نداشتیم. ایران به همراه کره شمالی تنها کشوری در جهان هستند که تلویزیون خصوصی ندارند. تلویزیون حکومتی فقط حرف حکومت را دیکته می کند اما مردم می خواهند صدای خودشان را در تلویزیون بشنوند. متاسفانه حکومت همه چیز را سیاسی می کند و مخالفانش را برانداز خطاب می کند. در حالی که اینطور نیست. خیلی ها مخالف کارهای حکومت هستند اما برانداز نیستند. (439806)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۹:۰۵
شبکه دروغ و دغل و سرگرمی و نشاط تو خالی شبکه دوستی خاله خرسه از روبه رو دوست از پشت دشمنی برای از بین بردن خانواده و فرزند آوری و حیا و عفت (439808)
سجاد
Romania
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۹:۴۴
صدای مردم بود این شبکه،خداکنه برگردن (439813)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۰:۰۶
فقط من موندم چطوری شما که شبکه من و تو رو نگاه نمی کردین از ما که ۱۴سال نگاه کردیم بهتر مجریاشو و ... رو میشناسین ما ۱۴سال نگاه کردیم این اصلاعات رو نداشتیم (439816)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۳
اتفاقا اینا که میگن ما نگاه نمی کنیم بیشتر از همه نگاه می‌کنند. (439914)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۰:۴۱
امیدوارم هرچه زودتر برگردن (من هنوز دیش مخصوص شبکه من و تو رو جمع نکردم) به امید بازگشت این شبکه واقعا تلوزیونی (439818)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۳
اگه منوتو نیومد هم اون دیش رو جمع نکن، چون کلی کانال دیگه روی اون دیش و جهت وجود داره و میتونی از اونها هم استفاده کنی (439913)
Send Ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۱:۱۰
خوب خوب واقعا خوب شبکه ایست.من این سه ماه که نیستند تلویزیونمون اکثر وقتا خاموشه. (439819)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۲:۴۷
نویسنده محترم کامنت ها را بخون تا نتیجه مقاله ات را بدونی (439821)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۳:۱۰
شما از جان این ملت چه میخواهید ؟ اگر اخبار فیک و جعلی میخواهید که شبکه های معاند فت و فراوانند ...بس نیست ...وطن فروشی کهشاخ و دم نداره...مثلا اسم این عروسکهای خیمه شب بازی رو مطرح میکنین که چی بشه! از سیاست نخ نمای تونل زمان استفاده میکنین که نکنه از یادها بروند! خود شما که داخل این سرزمین هستین چه دردی از مردم دوا کردین که اون اجنبی پرستها بکنن ...بعد از ۱۴ سال تلاش بی وقفه اخرش از روده تاریخ دفع شدن و ما و سر زمینمان همچنان هستیم...الحمدلله..میماند شما و وابستگی عمیقتان .روی اسب بازنده بسته ا (439822)
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۳:۱۲
حالا شما زیاد نگران نباشید (439823)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۳:۵۹
یه مشت بیسواد جمع شده بودن دور هم ، سر هم مسأله ای هم اظهار نظر میکردن،فقط قشر کم سواد جامعه جذب حرفهای پوپولیستی این شبکه بهایی میشدن (439824)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۰
عیب نداره شما راحت خودت رو تخلیه کن (439911)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۱
بی سواد اونایی هستند که در عصر هجر مانده اند و تفکرات عقب افتاده و قجری دارند. (439912)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۰:۱۹
بهترین شبکه‌ای که دیدم جاشون خالی (439825)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۵:۳۱
بینندگانش بیشتر از صدا و سیمای میلی بود (439828)
جوادعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۷:۳۶
ما ملت ایران خودمون عقل داریم خوب بود تشخیص میدهیم نیازی نیست اینقدر بدحرفی کنید . (439831)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۸:۱۶
بازم مثل همیشه

همه بدن
ما خوبیم
باشه شما با پا ورقی و دلقکهای تازه به دوربین رسیدتون خوبین (439833)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۸:۳۴
کامنتهای مردم رو مطالعه کنید گویای همه حقایق هستش که این شبکه منوتو نبوده که به پایان رسیده این دوران سلطنت شماهاست که پایانش نزدیک شده وافتاب لب بوم هستید (439835)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۰۸:۳۶
بهترین شبکه فارسی زبان بود ، انشالله که با قدرت بیشتری برمیگرده ، صدا و سیما که چند هزار میلیارد در سال بودجه میگیره اندازه منوتو مخاطب نداره ، یادمه تو مسابقه استیج دو میلیون نفر پیام رای فرستاده بودن به منوتو (439836)
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۰:۰۶
شبکه ای که پر طرفداره پس چرا روزهاز آخر به گدایی افتاده بهش کمک نکردین پول قهوهتونو بدین (439845)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۹
اتفاقا به گدایی نیوفتاد. میلیون ها نفر در داخل و خارج از ایران از بینندگان این شبکه حاضر بودند ماهانه به این شبکه کمک کنند، اما این شبکه خودش قبول نکرد. گدایی به چیزی میگن که طرف بیوفته دنبال پول جمع کردن (439909)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۱۰
با یک هزارم بودجه ی صدا و سیما، صدها برابر شبکه های صدا و سیما بیننده و مخاطب داشت (439910)
مولود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۸:۵۹
اتفاقا مخاطب زیاد داشت چون برنامه های خوبی مثل تونل زمان.. جابجایی های عظیم .
و مستندهای خیلی جالبی داشت (439865)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۷
تمامی برنامه های منوتو دیدنی و مفید بود (439908)
Rzi
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۲۰:۳۲
شما با این همه شبکه سر هم به 5 درصد بیننده ندارید ولی من و تو با یک شبکه بالای 50 درصد بیننده دارن حالا کی موفق بوده.... بر میگرده با انرژی بیشتر (439867)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۰۰:۱۳
داشتم نظرا رو می‌خوندم دیدم چقدر سایبری انگلیسی و اسرائیلی اینجا هست (439869)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۶
اینها آحاد ملت ایران هستند که نظر می دهند و اتفاقا سایبری تو هستی (439906)
آتوسا
United Arab Emirates
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۰۳:۲۵
چه خوب میشه دوباره شبکه من و تو برگرده، برنامه هاش عالی بود. (439871)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۶
عالی میشه (439907)
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۰۳:۳۱
درود به همه اعضای خانواده شبکه منتو امیدوارم یه روز غافل گیرمان کنه بستگی به همتشون داره (439872)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۰۸:۲۱
خیلی بیشتر از تلویزیون ایران مخاطب داشتن (439875)
عبدالله ایرانی
Denmark
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۱۶:۰۹
شبکه منو تو برای بیننده متنوع بود اونها که سرگرمی و شادی میخواستند!! اونا که از گذشته بیخبر بودند و گذشته ایران را ندیده بودند !!!! و اونایی که به اخبار سیاسی و وقایع روز علاقه مند بودند !!!مخاطبین خاص خودرا داشت و مثل شبکه BBCحرامزاده و خبیث و کثیف و همیشه خاین و اینتر آشغال تجزیه طلب و بی پدر و مادر و سایر شبکه هایی که وابسته و نوکرند نبود!! واگر وابسته بود ماندگار بود.بنابراین شبکه منوتو بعد از شبکه صد درصد خالص و ملی میهنی" ایران آریایی" مورد اعتماد مردم بوده!! امید واریم برگرده ! (439879)
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۱۶:۴۱
منو تو شبکه ای بود که به تنهایی توانایی تولید محتواش از کل ۴_۵ شبکه تلویزیون و بقیه شبکه های استانی تلویزون با بودجه های چند هزار میلیارد تومنی بیشتر بود...
خیلی ها در جهت آگاه کردن مردم از واقعیتی که اتفاقی افتاده با مستندات و ویدیوهای قابل استناد
خیلی برنامه ها هم در جهت سرگرمی
کاری که صدا و سیمای میلی با هزاران میلیارد تومن بودجه برای مردم نکرد...
حالا شما میخواین غر بزنین بزنین...
چون ما میدونیم که خیلی از شما دوستان بابت کامنت گذاشتن هم پول میاد به حسابتون، اینو دیدم که میگم (439880)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۲۰:۵۹
الان مخاطب صدا و سیما با این برنامه های فوق العاده ضعیف خیلی خیلی کم شده به نظر بنده الان کمتر از ده درصد مخاطب داره (439881)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۴
دقیقا (439905)
۱۴۰۳/۰۲/۱۴ ۰۲:۲۵
بهترین شبکه فارسی زبان بود و امیدواریم برگرده (439896)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها