کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقاضاي تحقیق و تفحص از دولت احمدی‌نژاد

27 تير 1392 ساعت 11:09


گروه سياسي- رسانه‌ها: مصطفی میرسلیم از فعالان سياسي حزب موتلفه و وزير اسبق ارشاد در  سرمقاله امروز روزنامه رسالت نوشت: به مناسبت انتخاب رئیس جمهور جدید وپایان دوره دولت دهم، اخیرا اظهار نظرهای مختلف و متضاد و یک جانبه‌ای درباره عملکرد دولت‌های نهم و دهم و مقایسه آن با دولت‌های قبلی در رسانه‌ها مطرح شده است که نشان دهنده ضرورت ارزیابی علمی عملکرد‌ها و اکتفا نکردن به ادعاهای جانبدارانه است.

در دوران تصدی دولت‌های نهم و دهم، با برخورداری از پشتیبانی مردمی بسیار خوب و حمایت معنوی عالی مقام معظم رهبری و علی‌رغم تحریم‌ها، امکانات ارزی استثنایی سرشاری، از جمله، صرف فعالیت‌هایی شده است که در زمینه زیربنایی و علمی و فناوری به نتایج مثبتی منجر گشته است. برخی از اقدامات دولت نیز در زمینه فناوری و صنعتی به نتیجه نهایی نرسیده یا متوقف شده و برخی دیگر در زمینه اقتصادی و اجتماعی توفیق لازم را کسب نکرده است.

شایسته است برای نقد عالمانه و دلسوزانه فعالیت‌های دولت و شکوفایی نقاط مثبت و تقویت آنها و نیز به انجام مطلوب رساندن آنچه تکمیل نشده و بالاخره عبرت گرفتن از آنچه ضعیف و ناموفق بوده است، گروه خبره‌ای با همکاری دولت و دستگاه های برنامه‌ریزی و نظارتی زیر نظر مجلس،‌ ماموریت یابند با عنوانی شبیه تحقیق و تفحص هرچه سریعتر به چنان ارزیابی عالمانه و انتقادی مبادرت ورزند.


کد مطلب: 13777

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/13777/تقاضاي-تحقیق-تفحص-دولت-احمدی-نژاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir