به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۱۸۱۳۲
دوره «نان نام ملت» خوردن گذشته است

لبخند دکتر روحانی و خشم خیره‌سران افراطي

گروه مقالات: با رأی آگاهانه مردم به دکتر حسن روحانی بسیاری از نگاه‌ها به ایران خیره شد و ادبیات فاخر و گفتمان اندیشمندانه روحانی و دولتمردان کارآزموده اش در این مدت اندک توانسته است دریایی دل را با خود همراه کند. اقبال عمومی به گفتمان اعتدال گرایانه روحانی در داخل و خارج، علاوه بر تغییر نگاه‌ها، سبب بلندآوازگی ایران و از سویی باعث کینه بیشتر بدخواهان ایران در خارج مرزها و همسویی برخی خیره سران افراطی در داخل شده است.
لبخند دکتر روحانی و خشم خیره‌سران افراطي
اسماعیل حسین‌پور

دکتر روحانی با عملکرد عالمانه اش برای اعتمادبخشی به مردم و امیدآفرینی در میان توده‌هاي مردم گام‌هاي بلندی برداشته است و ادامه این روند مبارک روزهای روشنی را برای ایران عزیز به ارمغان مي‌آورد. او و کابینه‌اش برخلاف برخی اظهارنظرهای بدبینانه و شتاب زده برخی افراد، به خوبی توانسته‌اند در مسیر خواست مردم قرار گیرند و بر مدار عقلانیت و اعتدال پیش روند و این حرکت با تدبیر و درایت نوید روشن دولت برای ملت بزرگ ایران است.

انتصاب‌هاي اخیر روحانی و بهره‌گیری از نخبگان مورد وثوق مردم و همراه با دولت، سبب شده است که برخی‌ها که در این سالیان تنها هزینه بر ملت تحمیل کرده‌اند و ثمره کارهایشان حمله به بیت مراجع، برهم زدن سخنرانی‌هاي قانونی، شعار علیه دولتمردان دیروز و امروز، بر هم زدن خطبه‌هاي نماز جمعه، کفن بر تن کردن‌هاي با دستور، حمله به سفارت انگلیس، آشوب در حرم مطهر حضرت معصومه (س)،و...بوده است دوباره بساط خیره سری‌هاي هماهنگ خود را بگسترانند.

شگفتا برخی‌ها این کف بر لب آوردن‌ها و خلق رماندن‌ها و عزت ستیزی‌هاي را با نیشخند و لبخند تأیید مي‌کنند و این خیره سری‌هاي دست پرورگان را نشانه وجود مخالف مي‌دانند و شعار تابناک سید محمد خاتمی که «زنده باد مخالف من» بود را به سخره مي‌گیرند و این‌ها همه نشانگر این است که این دولت تأمین کننده منافع این افراطیون مترصد فرصت نشسته نیست.

برنامه‌هاي آگاهانه دکتر روحانی باعث شده است نه تنها روحانی و کابینه اش، بلکه حامیان اصلی او هاشمی و خاتمی که دیروز جوانمردانه در کنار این دانشی مرد ماندند و سبب همراهی انبوه مردم و نخبگان با دکترروحانی شدند هم مورد هجمه و جفا قرار بگیرند و امروز مردم در شگفت از این آشوب طلبی‌ها، سؤال بی پاسخ چند ساله شان را مرور مي‌کنند که مگر در این مملکت قانون نیست که بعد از 30 سال از انقلاب هنوز شاهد این گریبان دری‌ها و قانون ستیزی های هرج و مرج طلبانه هستیم؟ تا کی باید شاهد این آشوب‌آفرینی‌هاي خودساخته افرادی که خود را فراتر و برتر از قانون مي‌دانند باشیم؟

آیا به راستی مخالفان این افراد هم حق و امنیت دارند که در هرجا به تشخیص شان عمل کنند؟ آیا آنها هم حق دارند با مهر و کفش و دمپایی یک خطیب را مورد حمله قرار دهند؟آیا آنها هم حق دارند بدون مجوز راهی خیابان شوند و پلاکارد به دست با شعارهایی هماهنگ راه را بر هر کس که خواستند ببندند؟رآیا در این مملکتی که ادعای الگوی فرا مرزی دارد که چنین هم هست، این رفتارهای طالبانی نشانه رشد مخالفان است؟

آیا این مخالفان تریبون و رسانه و منطق ندارند که باید شاهد چنین حرکات سبک سرانه و ناسنجیده ای در داخل باشیم؟آیا بچه‌هاي امروز و فردای ما با دیدن این هرج و مرج طلبی‌هاي خودساخته و هدایت شده و هدفمند و با شنیدن نام «قانون» نه با ما که بر ما نخواهند خندید؟ امروز دولت تدبیر و امید در راستای تغییر و خواست مردم در حال خدمت و انجام کارهای فرخنده و مبارکی است که اقتصاد را به سامان کند، سایه سنگین تحریم‌ها را از سر ملت کم کند، چهره رحمانی دین را به جهان بنمایاند و شگفتا برخی‌ها که «نان نام ملت» را مي‌خورند توفیق دولت خدمتگزار و مورد حمایت بزرگان نظام را تاب نمی‌آورند بلکه به زعم خود مي‌خواهند بر صخره اراده ملت خرا ش اندازند!

اینها باید خوب بدانند روحانی با کابینه‌اش به دنبال اعتلای ایران و عزت مردم است و دیگر مردم خسته از شعار و وعده، عمل مي‌خواهند و دوران شعارهای رنگین و احساسی گذشته است و این مردم انقلاب کرده و شهید داده و جانباز و آزاده تقدیم اسلام و ایران کرده حق دارند در رفاه و آرامش و آسایش به سر ببرند. آنان که به دنبال ناکامی دولت روحانی هستند باید خوب بدانند ناکامی این دولت خیانت به امید مردم و انکار حماسه سیاسی است.

ناکامی این دولت ناکامی انقلاب است چرا که این دولت و کابینه یکی از امیدبخش ترین کابینه‌هاي پس از انقلاب است و آنان که خواب مرسی شدن روحانی و مصری شدن ایران را مي‌بینند باید خوب بدانند که روحانی بر آرمان بلند اعتدال و عزت ایستاده است و این خیره سری را با لبخند و سياست‌ورزي و از همه مهمتر عزم جزم و حمايت اكثريت قاطع ملت بزرگ ايران از سر مي‌گذراند.

روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۰۹:۱۲
درود بر روحانی ان شاالله افراطیون و متحجران سر به راه شوند. (147213)
الف-نباتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۰۹:۱۸
در جايي زندگي ميكنيم كه رسانه ملي راي 51% مردم را زير پاگذاشته وانتخاب مردم را بزدلانه ميخواند.نميدانم تا كي اين اقليت چند درصدي ازسوي قانون حمايت مي شوند. (147215)
متولد دهه 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۰۹:۲۰
نظر شما که نان نام ملت رو نمیخورین و از دولت به اصطلاح خودتون راستگویان حمایت زورکی می کنید، راجع به یکی از گافهای متعدد دولت تدبیر در این دو ماهه چیه؟!
از شیردال چی میدونید؟!
می دونستید این جام گرانبها که که دولت راستگویان اون رو با دیپلماسی فعالانه به ایران برگردوند در سال 99 میلادی ساخته شده؟!
قربون شما و دولت راستگویانتون برم!!! (147217)
هاله ی نور
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۲۰:۱۵
هرچی باشه به اندازه ی هاله ی نور گاف تدادن وبرچسب پاکترین دولت تاریخ رو بهخودشون ندادن در حالیکه اختلاس سه هزار میلیاردی وبقیه ی اختلاسهای میلیاردی مثل دم خروس خودنمایی میکنه (147631)
یک نیروی سرخود
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۲۱:۰۷
مرسی از این به اصطلاح شفاف سازی. برخی از مردم فکر می‌کنند که دولت به اصطلاح تدبیر و امید دولت راستگویی هست.
اما نمیدونند که دولت راستگو و پاک دولت قبل بود...
من نمیدونم چرا این‌ها پنبه توی گوششون کردن و چشم‌هاشون رو بستن و فکر می‌کنن که این گرونی و بدبختی به خاطر دولت قبل هست. در حالی که همه‌ی بدبختی‌ما از دولت به اصطلاح اصلاحات و به اصطلاح سازندگی هست. و دولت قبل همه چیز رو درست کرد. ولی دولت به اصطلاح تدبیر و امید یه ماهه همه چیز رو خراب کرد.
به نظر من باید با لنگه کفش به همه‌ی دولت حمله کنیم. بیایید نشان بدهیم که چقدر متمدن روشن‌فکر و متدین هستیم. (147676)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۲۱:۴۰
با همون شیردال سرگرم باشید خوبه. شر به پا نکنید (147700)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۰:۴۴
درود بر روحانی و زنده باد اعتدال (147246)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۱:۲۳
اين به اصطلاح خودسرها و کفن پوشان، بيچاره ها عروسک هاي خيمه شب بازي هستند که از خود هيچ اراده و اختياري ندارند! لا علي الاعمي حرج! اين دگرانند که هرطور دلشان ميخواهد اين عروسکان را ميگردانند و مي رقصانند! . . . (147266)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۲:۰۲
رسانه ملي نه رسانه جناحي و افراطي و تندروي و اختلاف افكن (147288)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۲:۵۴
زنده باد امير كبير ايران و كساني كه از حق و عدالت مستضعفين حمايت مي كنند و كساني كه بر طبل نفاق نيرنگ دروغ مي كوبند بدانند منفوران تاريخند (147328)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۹
سلام بر مرد بزرگ تدبیر وامید (147339)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۲۹
راستی چرا جماعت خودسر همیشه در محافل اصلاح طلبان حاضر می شوند و در محافل اصول گرایان شاهد خودسری نیستیم. (147367)
دوستدار حفظ ارزش پول ملی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۴:۳۰
فقط ای کاش امثال رئیس کل بانک مرکزی را یا اصلاُ انتخاب نمیکرد یا حداقل بعد از ای افتضاحاتی که بار آوردند برکنارشان میکرد. (147405)
تولد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۸:۳۴
دورود برسیاست مدارانی که بازیچه ی اوباما ورایس شدن
این کشکی که می سا بید درد عمه تون می خور (147544)