کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا کوچک‌زاده دروغ گفت؟

حوزه‌ي انتخابي كه ظاهرا پا داشته است!

9 اسفند 1394 ساعت 0:32


گروه سياسي: روز جمعه مهدی گوچک‌زاده (نماينده پايداري در مجلس فعلي) در حسینیه‌ی ارشاد مدعی شد که در بهشت زهرا رای داده است، اما ساعاتی بعد در اینستاگرام کد شعبه‌ای را نوشت که نزدیک به میدان آزادی تهران است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، شعبه‌ی ۱۱۹۲ که کوچک‌زاده مدعی شده در آن رای داده، با ادعای قبلی او که فیلم آن در اینترنت پخش شده همخوانی ندارد و بسیار از یکدیگر فاصله دارند. کوچک‌زاده روز جمعه در حالی که می‌خواست وارد حوزه‌ی رای‌گیری در «حسینیه‌ی ارشاد» شود، مردم حاضر با شعار این که «ته صف» از او خواستند که مانند آنها در صف بایستد و او که دید نمی‌تواند در آن جو از درب اصلی وارد شود، به سمت درب داخل کوچه رفت.

تعدادی از خبرنگاران و مردم حاضر برای تهیه‌ی گزارش و خبر، او را تا «درب پشتی» همراه کرده و در این فاصله از او سوالاتی می‌پرسند که جواب نمی‌دهد ولی مجبور می‌شود چند کلمه به دوربین‌ها و موبایل‌هایی که فیلم می‌گرفتند پاسخ دهد. خبرنگار «برنا» به او گفت: مردم می‌گویند «بیا ته صف»، چرا از این در پشتی؟ چرا از طریق صف نمی‌آیید؟ کوچک‌زاده به او می‌گوید: «بنده امروز در بهشت زهرا رایم را داده‌ام. نیازی ندارم اینجا بروم ته صف یا سر صف. این جو سازی‌ها چیه؟»

یکی پرسید: «پس چرا آمدید اینجا؟» و کوچک‌زاده گفت: «که مردم را ببینم. نیایم؟». یکی از مردم حاضر به او گفت: «مردم نمی‌خواهند ببینند شما را»! و یکی دیگر در حالی که کوچک‌زاده در حال وارد شدن از درب پشتی بود، تذکر داد: «آقا حق الناس است، نرو تو». البته کوچک‌زاده رفت! صبح امروز (یکشنبه) او در اینستاگرام خود در روایت اعتراض مردم به «ته صف»، مدعی شد: «ديروز بعد از قرائت فاتحه براي پدرم در بهشت زهرا تصميم گرفتم از چند حوزه راي گيري بازديد كنم و موفق هم شدم از حسينيه ارشاد و از مسجد شهدا و مسجد لرزاده و … بازديد كنم و البته چون در همه‌ی اين مكان‌ها صف‌های طولانی براي راي دادن تشكيل شده بود در يكي از مساجد كه خلوت بود (صندوق١١٩٢) رای خود را به صندوق انداختم».

صندوق ۱۱۹۲ که کوچک‌زاده مدعی شده در آن رای داده، در منطقه‌ی ۹ شعبه ی ثابتی در در بلوار «استاد معین»، خیابان «شهید لعل آخر» است. عدد درج شده بر روی صندوقی که در عکس منتشر شده از سوی خودش دیده می شود، ۱۱۹۲ است که ربطی به بهشت زهرا ندارد، مگر این که پا داشته است! آیا کوچک‌زاده، نماینده‌ی فعلی تهران که خود را کاندیدای مجلس آینده هم کرده بود، دروغی به این وضوح به مردم دروغ گفته است؟


کد مطلب: 102641

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/102641/حوزه-ي-انتخابي-ظاهرا-پا-داشته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir