کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوتبال لیگ قهرمانان آسیا؛

امروز پرسپولیس درپی انتقام از الریان

21 فروردين 1396 ساعت 10:07

گروه ورزشي: تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، امروز به مصاف رقبای آسیایی خود می روند.


از مرحله برگشت رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز 2 نماینده فوتبال ایران مقابل همگروهان خود به میدان خواهند رفت. 
 
پرسپولیس درپی انتقام از الریان 
در گروه چهارم پرسپولیس در ورزشگاه ازادی و در حضور هواداران ایرانی میزبان الریان قطر است ،حریف قطری در بازی دور رفت در خانه خود با سه گل شاگردان برانکو را بدرقه کرد و از همین رو بازی امروز سرخپوشان تهرانی با حریف قطری از حساسیت زیادی برخوردار است و پرسپولیس به دنبال آن است تا در حضور هوادارانش انتقام بازی رفت را از تیم متمول حاشیه خلیج فارس بگیرد.
 
برانکو درباره بازی امروز تیمش گفت:این اولین بازى آسیایی ما در تهران است و انتظار داریم که ورزشگاه پر از تماشاگر شود زیرا نتایج ما دلیل خوبى است که هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند، فکر می‌کنم گروه ما سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان است زیرا قهرمانان ایران، عربستان و قطر در آن هستند و بازی مقابل الریان بازی سختی را پیش رو داریم و گزینه دیگری جز برد نداریم هرچند فقط فرشاد احمدزاده مصدوم است و در ترکیب نیست. 
 
مایکل لادروپ هم درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: چند هفته پیش با پرسپولیس در دوحه بازی کردیم و می دانیم حریفمان تیم خوبی است و با قهرمان ایران بازی داریم و این بازی برای ما بازی سختی است، اما ما 7 مرتبه در لیگ قهرمانان حضور داشتیم و هیچ وقت صعود نکردیم، به همین علت می‌خواهیم این بار صعود کنیم. پرسپولیس بعد از الریان قطر شش امتیازی و الهلال عربستان پنج امتیازی با چهار امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است البته در لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر با 59 امتیاز صدرنشین است و اصلی ترین شانس را برای عنوان قهرمانی برخوردار است هرچند حریف پرسپولیس در لیگ ستارگاه قطر با 48 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
 
پسران آبی خوزستان درپی تداوم صدرنشینی
اما در دیگر بازی و در گروه دوم لخویا در قطر میزبان آبی پوشان خوزستانی است ،شاگردان پور موسوی که در لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر با 33 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند و در بازی دور رفت و در اهواز با این تیم صدرنشین حال حاضر لیگ ستارگان قطر به تساوی1-1   رسیدند و به دنبال آن هستند که برای تداوم صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا در خانه ی حریف در غیاب بازیکنان کلیدی آنها ،سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند. بازی تیم های فوتبال لخویا قطر و استقلال خوزستان ساعت 20:00 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار می شود.


کد مطلب: 128076

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/128076/امروز-پرسپولیس-درپی-انتقام-الریان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir