به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۱۲۹۵۸۸
مارین لوپن:

ما همه چیز را در فرانسه تغییر دادیم

گروه بین الملل: کاندیدای راست افراطی فرانسه در مصاحبه‌ای اعلام کرد، چه در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه پیروز شود و یا شکست بخورد، او و موج پوپولیستی‌اش باعث شده‌اند تا دورنمای سیاسی فرانسه تغییر کند و یک نیروی سیاسی شگرف و بزرگ در فرانسه متولد شده است.
ما همه چیز را در فرانسه تغییر دادیم

به گزارش ایسنا، مارین لوپن، کاندیدای راست افراطی فرانسه در مصاحبه خود با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که روز یکشنبه برگزار می‌شود، می‌تواند با یک شگفتی همراه باشد.نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در اروپا و سراسر جهان از نزدیک پیگیری می‌شود چراکه همگی منتظر آن هستند تا ببینند مردم فرانسه میان لوپن و امانوئل ماکرون، رقیب میانه‌روی وی چه کسی را انتخاب خواهند کرد.کاندیدای راست افراطی فرانسه در ادامه مصاحبه خود گفت: از دورنمای سیاسی تا ایدئولوژی، سیاست فرانسه تغییر فزآینده‌ای را به خود دیده است.

وی به این مساله اشاره کرد که به سمت دو قطبی میان جناح راست و چپ که سیاست فرانسه در طول سالیان گذشته به خود دیده است، بازگشتی وجود نخواهد داشت و ادامه داد: ممکن است در نتایج انتخابات با یک شگفتی روبه‌رو شویم. ما می‌خواهیم همه چیز را تغییر دهیم. احزاب سنتی قدیمی دیگر کارایی نخواهند داشت و حتی اگر به هدف خود دست پیدا نکنیم، به هرحال یک نیروی سیاسی بزرگ متولد و جایگزین احزاب قدیمی شده است.این کاندیدای راست افراطی ریاست جمهوری فرانسه گفت: ما اصطلاحات خود را وارد این انتخابات کردیم. حالا همه در مورد ناسیونالیسم صحبت می‌کنند. قدرت ما این است که زیرساخت‌های زندگی سیاسی را مدیریت کرده‌ایم. ما کارهای زیادی کرده‌ایم حتی با ایستادن تنها در مقابل بقیه. این را بپذیرید!