به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۳۶۸۹۷

اکران یک فیلم رفع توقیفي بعد از محرم

گروه هنري: علی عطشانی از اکران فیلم «پارادایس» پس از محرم در سینماها خبر داد.
این کارگردان که فیلم‌اش به عنوان یکی از پنج فیلم رفع توقیف شده و آماده نمایش اعلام شده است در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: خوشحالم که پس از حدود سه سال «پارادایس» پروانه نمایش گرفت و از این بابت از آقای داروغه‌زاده و تیم همراهش تشکر می‌کنم چون در این سال‌ها پروانه نمایش این فیلم راکد و بلاتکلیف مانده بود.

او درباره تغییراتی که برای صدور مجوز نمایش در «پارادایس» اعمال شده است، گفت: علی‌رغم اینکه تغییرات زیاد است، اما با این حال از اعضای شورای پروانه نمایش به ویژه آقای اسفندیاری که به نمایندگی از شورا با من در ارتباط بود، تشکر می‌کنم چون سعی شد تعامل وجود داشته باشد. برای تغییراتی که مدنظر بود یک لیست اصلاحیه به من دادند که خیلی از موارد را با آقای اسفندیاری صحبت کردم و راهی برای آن‌ها پیدا کردیم. به این ترتیب تغییرات و صداگذاری‌هایی دوباره انجام شد و در نهایت فیلم از نظر محتوا و خط داستانی به هیچ وجه دچار تغییر نشده است.

عطشانی خاطرنشان کرد:‌ با تعامل میان طرفین، این نگرانی که ممکن است بخش‌هایی از فیلم برخی‌ را دچار سوءبرداشت کند از فیلم مرتفع شده و مطمئن هستم «پارادایس» برای مخاطب جذاب خواهد بود، چون اگرچه فضای جدیدی دارد اما نمونه‌های تقریبا مشابه آن و نوع کمدی فیلم به شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه فیلم پیام خوبی خواهد داشت و  امیدوارم مردم در اکران با آن همراهی کنند.

وی با قدردانی از علیرضا رضاداد برای همراهی کردن در مسیر مشکلات این فیلم اضافه کرد: آقای حبیب اسماعیلی (مدیر پخش رسانه فیلمسازان) به عنوان پخش‌کننده این فیلم، در این مدت پیگیری‌هایی را برای اکران انجام داده و طبق صحبتی که کردیم ان شاءالله فیلم بعد از دهه محرم اکران می‌شود. امیدوارم بتوانیم شرایطی را با همراهی بازیگران و عوامل فیلم فراهم کنیم که «پارادایس» هر چه بهتر دیده شود.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: «دو طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آن‌ها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها می‌بندد. طلبه‌های جوان ویزایی هم برای او می‌گیرند و او را با خود به آلمان می‌برند.» مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از جمله بازیگران ایرانی این فیلم که به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی ساخته شده، هستند.