به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۳۷۰۱

خانه سینما دراختيار نیروی‌انتظامی قرار گرفت

گروه هنري: براساس توافق صورت گرفته خانه سینما تحت نظارت مستقیم نیروی انتظامی قرار گرفت.
خانه سینما دراختيار نیروی‌انتظامی قرار گرفت
به دنبال برخی اتفاقات در مقابل خانه سینما، فرهاد توحیدی و منتظر المهدی (معاون اجتماعی نیروی انتظامی) تلفنی با یکدیگر مذاکره کردند. به گزارش ایلنا، فرهاد توحیدی اعلام کرد: من تلفنی با منتظر المهدی(معاون اجتماعی نیروی انتظامی) صحبت کردم و ایشان اعلام کرد که خانه سینما از این لحظه تحت نظر نیروی انتظامی است. توحیدی افزود: منتظر المهدی با شمقدری و وزیر صحبت کرده و اقدامات آنها متوقف شده است و تا ۴۸ ساعت هیچ فردی وارد خانه سینما نمی‌شود. درواقع نیروی انتظامی این آمد و شدها را متوقف کرده و تضمین کرده است در ۴۸ ساعت این مساله حل شود.

توحیدی همچنین خطاب به سینماگران حاضر در مقابل خانه سینما گفت: ما احساسات شما را درک می‌کنیم و اگر عملی خلاف توافقات صورت گرفته با ارشاد و معاونت اجتماعی صورت بگیرد، آن را نمی پذیریم. هم اکنون از شما می‌خواهم که خانه سینما را ترک کنید. توحیدی گفت: امروز ساعت ۱۱ و نیم با روسای صنوف جلسه‌ای خواهیم داشت. همچنین مجمعی که قرار بود امروز ساعت ۷ در خانه سینما برگزار شود، به دلیل آنکه این خانه مستقیم زیر نظر نیروی انتظامی قرار گرفته، لغو شده است.

مهدی
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۱:۱۹
خدا رو شکر. اینجوری دیگر تخلفی صورت نمیگیره. نیروی انتظامی - تشکر تشکر (91171)
میم
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۳
مگه قبلش تحت نظارت کی بود؟؟؟؟! (91186)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۵
يه گروه ديگه از نيروي انتظامي (91263)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۴۹
الان این شخصی که منفی داده دقیقا به چی منفی دادهههههههههه نه خدایی دیگه (91509)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۵:۳۵
به نظر من اصلا خود نیروی انتظامی فیلم بسازد این آقای فرهادی هم برود خارج برای خارجیها فیلم بسازد اینطوری خیال همه هم راحت است مردم هم که ماهواره میبینند.بچه ها هم ایکس باکس بازی میکنند.کارمند ها و کارگرها هم در به در دنبال یک لقمه نان هستند.رانت خوارها هم پول و ثروت جمع میکنند و همه راضی هستند (91324)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۶:۳۱
اخر فرهنگ ودموكراسي....ايران (91361)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۲:۱۵
همۀ راهها به رم ختم میشود !!!!!!!!!!! (91639)