به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۳۷۹۵۷
۳ هفته به آغاز برگزاری باقی است

آخرین خبرها از نمایشگاه مطبوعات

گروه فرهنگی: اولین نمایشگاه مطبوعات در دولت دوازدهم از ۵ تا ۱۲ آبان ماه با حضور بالغ بر ۶۰۰ رسانه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
آخرین خبرها از نمایشگاه مطبوعات
به گزارش ایسنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پاییز امسال از تاریخ ۵ تا ۱۲ آبان‌ ماه با حضور بالغ بر ۶۰۰ رسانه در مصلای امام (ره) برگزار می‌شود تا بار دیگر بزرگ‌ترین گردهمایی اهالی رسانه را به مدت هشت روز رقم بزند.در نمایشگاه مطبوعات امسال قرار است بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور داشته باشند.
همچنین بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران که سال گذشته نیز در نمایشگاه مطبوعات حضور داشتند، در بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور خواهند داشت.دو غرفه نیز به شهدای مدافع حرم اختصاص دارد و چهار نمایشگاه عکس ملی و بین‌اللملی نیز برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده است.
بر اساس تصمیم کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه مطبوعات بیست و سوم، قرار است گروه‌های آموزشی ـ تخصصی و ادارات کل ارشاد استان‌ها در طبقه فوقانی مصلی جانمایی شوند.همچنین ۲۶ مهر ماه قرار است جانمایی الکترونیک رسانه‌های حاضر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات انجام شود.