به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۳۹۱۰

اين‌روزها همه دلار مي‌فروشند، شما چطور؟

گروه اقتصادي: روز گذشته بسیاری از دارندگان سکه و دلار همزمان با ایجاد موج جدید کاهش قیمت طلا و ارز، خود را به بازار رسانده بودند تا با تبدیل دلار و سکه به ریال از کاهش بیشتر ارزش دارایی خود جلوگیری کنند.
اين‌روزها همه دلار مي‌فروشند، شما چطور؟
موج فروش دلار و سکه موجب شد تا به‌اصطلاح بازاری‌ها، بازار فروشنده شود و قیمت هر دلار تا ۳هزار و ۶۵تومان پایین بیاید گرچه امروز (تا ساعت دوازده ظهر) مجددا صد تومان افزايش داشته است. تجمع واسطه‌ها این روزها در تقاطع خیابان منوچهری با خیابان فردوسی، بسیار شلوغ‌تر از روزهای گذشته شکل می‌گیرد. دلالان هر‌کدام به نوبت روی بلندی قرار می‌گیرند و به سبک حراج‌های بورسی با اعلام قیمت اولیه از حاضران می‌خواهند تا بالاترین پیشنهاد خود را برای خرید ارائه دهند. در کمتر از چند دقیقه ده‌ها هزار دلار به این روش معامله می‌شود. این واسطه‌ها که گوشی موبایل را از گوش خود جدا نمی‌کنند، روز گذشته هم با حرارت خاصی، دلار‌های خود را می‌فروختند.

بدمک
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۱۹
نه خیر بنده هیچگاه برای اندک منافع خود جامعه و مردم خود تباه نمیکنم!!! (94426)
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۲:۲۷
اينقدر دلار شيرين شده كه اومديم توسط يه نفر تو اينترنت از طريق پي پال يه واريز انجام بديم طرف تمام دلارها رو بالا كشيد ! (94679)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۳۴
کشوری که تولید نداره دلال بازی رونق داره. تو دلال بازی هم هیچ چیزی به دارایی کشور اضافه نمی شه.
این یعنی پول بی پشتوانه، یعنی خانه ی عنکبوتی که با تلنگری خراب می شه! (94430)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۴:۱۶
ما دلار نداریم که بفروشیم... هرکی داره خودش تصمیم می گیره... (94447)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۵:۳۰
لغو تحريمها كليد اصلي ثبات اقتصادي است. دلار هم تا آن موقع با هر خبري بالا و پايين ميشود. (94477)
عباس
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۶:۴۶
شرايط كنوني كشور احتمال ايجاد ثبات و آرامش سياسي و اقتصادي را ميدهد و نه قطعيت. لذا افت قيمتها ميتونه تابع شرايط باشه . (94511)
گیاه
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۷:۱۶
بدون شک با تشکیل کابینه دولت آقای دکتر روحانی شاهد ثبات سیاسی خواهیم بود. ثبات شیاسی یعنی یک شبه نصف کره زمین را دچار ابهام و بدبینی نکردن و در نتیجه ثبات اقتصادی تا حدود زیادی بازخواهد گشت. ایران سرزمین بسیار وسیع و ثروتمندی است. ترمیم آسیب های بی مدیریتی بهرحال آرام ارام شکل می گیرد ولی تمام این مراحل موجب می شود تا روند دلال بازی دلار جایی برای سود نداشته باشد. از همه مهمتر اینکه غربی ها هم حال زیادی برای هزینه کردن در خاورمیانه ندارند و از فرصت حاصله برای گفتگو استفاده خواهند کرد. البته اگر کمی عقل داشته باشند. (94521)