به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۴۰۲۶۳
بر سر مربي مرد تيم زنان تايلند، روسري گذاشتند تا وارد ورزشگاه شود!!

يك اتفاق خجالت‌آور ديگر در مديريت ورزش دولت تدبير!

گروه ورزشی: هنوز چند روز از باخت اجباري و دستوري! كشتي گير ايراني در مسابقات جهاني، نمي‌گذرد كه اين بار در مسابقات آسيايي رشته كبدي زنان در گرگان، مربی تیم دختران کبدی تایلند مرد بود، در اقدامي خجالت‌آور و مايه آبروریزی، برای اینکه او را به سالن مسابقات راه بدهند، توسط مسوولان؛ روسری بر سرش کردند!
يك اتفاق خجالت‌آور ديگر در مديريت ورزش دولت تدبير!
نكته تاسف‌بارتر اينكه، در حالی که عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حکایت از آن دارد که سرمربی تیم ملی تایلند با پوشیدن روسری در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کند، رییس فدراسیون کبدی با رد این موضوع، تمام این ماجرا را شیطنت رسانه‌ها می‌داند!! محمدرضا مقصودلو در واکنش به عکس منتشر شده از مربی مرد تایلندی که با روسری در کنار زمین و مسابقات قهرمانی آسیا  - گرگان حضور دارد، اظهار کرد: مگر مربی تایلندی مقنعه سر دارد! وی ادامه داد: این ماجرا شیطنت است که از سوی یک عکاس ایرانی اتفاق افتاده است. به محض دیده شدن این موضوع نیروهای حفاظتی داخل زمین آن عکاس و آن مرد تایلندی را به بیرون هدایت کردند.
رییس فدراسیون کبدی در ادامه‌ صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: یک عکاس به آن مرد تایلندی روسری می‌دهد تا به داخل سالن برود و سر کند و از او عکس بگیرد. این ماجرا شیطنت بود و با این کار می‌خواستند این بازی‌ها را زیر سوال ببرند. وی در پاسخ به این سوال که آیا  مربیان مرد خارجی مجوز حضور در کنار زمین را داشته‌اند؟ در این باره توضیح داد: آنها اجازه نداشتند که در سالن حضور داشته باشند. پیش از آن بخشنامه کرده بودیم. حتی حضور مربی و سرپرست زن نیز بخشنامه شده بود که نباید به همراه تیم به ایران بیایند.

این اظهارات از سوی رییس فدراسیون کبدی در حالی مطرح می‌شود که افراد حاضر در سالن مسابقه این اتفاق را تایید کرده‌اند و عکس‌های منتشر شده در اشکال مختلف نیز موید این اتفاق تلخ است. امید است که وزارت ورزش و نهادهای مسوول با ورود به این موضوع که موجب وهن نظام است با مسببان آن برخورد قاطع انجام دهند. 
 


انتهای پیام
مرجع : ایسنا