به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۴۰۴۹۳

بازیابی اعتماد به‌نفس جراحی بینی

بر خلاف نظر برخی افراد که گمان می‌کنند هر نوع جراحی بینی منجر به اختلال تنفسی می‌شود، باید گفت که این اظهار نظر کاملاً غیرعلمی و غیرتخصصی است. البته این مسئله که برخی جراحان کم‌تجربه بیمارانشان را با مشکل مواجه می‌کنند، قابل‌تکذیب نیست. علاوه بر این باید گفت امروزه افراد بسیاری برای درمان مشکلات تنفسی که به شکل مادر زادی در آن‌ها وجود دارد به پزشک جراح مراجعه می‌کنند. اگرچه مشکلات تنفسی برخلاف اختلالات ظاهری باعث کاهش اعتماد به‌نفس نمی‌شود؛ اما زندگی روزمره فرد را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد.

در جراحی بینی کاهش اعتماد به‌نفس به دلیل اختلالات ظاهری شاید جزء دردآورترین مشکلات روحی باشد. بینی‌های گوشتی معمولاً بسیار بزرگ هستند و چون ظاهر را کاریکاتوری نشان می‌دهد، چهره فرد چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. این ناهنجاریِ ظاهری را می‌توان با مراجعه به یک پزشک جراح با تجربه برطرف کرد. جراحی بینی گوشتی شاخه‌ای از «رینوپلاستی بینی» است و فواید خود را دارد. تنها با مراجعه به پزشک و استفاده از تکنیک‌های جدید جراحی است که می‌توان به کاهش سایز بینی گوشتی و به فرم مناسب با دست‌کاری ناحیه «آلار» دست یافت. جراحان بر این باورند که دستگاه‌های کوچک‌کننده بینی هیچ تأثیری در کاهش سایز بینی فرد ندارد و هزینه کردن برای آن کاملاً بیهوده است.

اگر بینی شما با دیگر اجزای صورتتان هماهنگ است و احساس رضایت می‌کنید، نیازی به عمل بینی ندارید؛ البته برای مطمئن شدن از این موضوع حتماً با پزشک جراح مشورت کنید و نظر تخصصی او را بخواهید. فقط متخصصان جراح هستند که تشخیص می‌دهند بینی یا دیگر اجزای صورت شما به عمل نیاز دارد یا خیر. رسیدن به فرم ایده‌آل در چهره و اندام‌ها همواره آرزوی همه انسان‌هاست؛ اگر شما هم به چهره و اندامی ایدهآل دست پیدا کرده‌اید یا خداوند به شکل مادرزادی این نعمت را به شما اعطا کرده است و نیازی به تیغ جراحی ندارید، بی‌تردید انسان خوشبختی هستید.
در صورتی که نیاز به خدمات عمل زیبایی مانند عمل بینی و عمل زیبایی واژن و یا خدمات مدیکال مارکتینگ مانند سئو سایت پزشکی لطفا با شماره 09123611469 تماس بگیرید .
 
برچسب ها: جراحی جراحی بینی