به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۴۰۷۲

دردسر خانه مجردی یک فوتبالیست مشهور!

گروه ورزشي: روزنامه «گل» نوشت: عشق و علاقه چند دختر كم‌سن و سال تازه‌ترين وسيله سودجويي چند فرصت‌طلب اطراف يك تيم باشگاهي است!
دردسر خانه مجردی یک فوتبالیست مشهور!
شنيده‌ها از محل تمرين يكي از تيم‌هاي پايتخت حاكي از آن است كه اين روزها خانه يكي از بازيكنان جديد كه اتفاقا در نزديكي محل تمرين اين تيم هم اجاره شده به خانه مجردي براي اعمال حاشيه‌اي برخي از اطرافيان تيم تبديل شده است. ابتدا بحث قليان و شب‌نشيني مطرح بود، اما اين اواخر اتفاقي افتاد كه باعث شرمساري است.

ماجرا وقتي اتفاق افتاد كه چند روز قبل و پس از پايان تمرين اين تيم، يكي از حاضران در محل تمرين دو تن از دختران هوادار كه بيرون محل تمرين منتظر تردد ستاره‌ها براي گرفتن امضا و عكس يادگاري بودند را به بهانه ملاقات با ستاره‌هاي تيم به همان خانه مجردي راهنمايي كرده و پس از ارتكاب اعمال تاسف‌آور هر دو را به امان خدا رها مي‌كنند.

اين البته پايان ماجرا نبوده است، چون فرداي آن روز همان دو دختر جوان برخلاف تصور خاطيان كه از ترس آبروي خود ديگر برنمي‌گردند، با حضور مجدد در محل تمرين تيم براي بعضي كاركنان مجموعه خط و نشان مي‌كشند كه تاوان كاري كه مرتكب شده‌اند را به‌زودي خواهند داد. گويا پس از مشاهده اين آبروريزي‌ها، مسوول محل تمرين اين تيم ساعت كاري افراد خاطي را از صبح تا عصر به صبح تا ظهر تقليل مي‌دهد كه آب‌ها از آسياب بيفتد، اما دختران سمج‌تر از اين حرف‌ها بودند و وقتي از اين مساله مطلع مي‌شوند، در پاركينگ محل تمرين جلوي ماشين سرمربي نامدار تيم را گرفته و در مورد اتفاقات رخ داده از او طلب كمك و استمداد مي‌كنند.

دو دختر هوادار به سرمربي مي‌گويند يكي از نزديكان خود او نيز در آن اعمال شنيع حضور داشته! آقاي سرمربي هم پس از اطلاع به شدت برافروخته و ناراحت شده و براي همه عواملي كه در اين اقدام دست داشته‌اند (از بازيكن جديد تيم تا همراهانش) پيغام فرستاده كه برويد دعا كنيد تا اين آبروريزي رسانه‌اي نشود. ناگفته نماند تمرينات اين تيم همچنان در همان مكان برگزار مي‌شود!

آذران
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۴۴
هیچ کس هم نمودنه استقلاله (96913)
meysam
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۲۶
تو که میدونی میشه بگی از کجا فهمیدی؟؟؟
دوس عزیز بخاطر تعصب تهمت نزن (97013)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۹:۵۴
منم استقلالیم ولی فک میکنم استقلاله چون گفته مربی سرشناس :) (97249)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۵۸
پول بیت المال دختر بیت المال و... (96926)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۳
کی بود کی بود من نبودم
وضعیت فوتبالیست ها با پولهای مفت که می گیرند از این بهتر نمی شه
حیف پولهای بیت المال حیفففففففف (96929)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۲۳
در خبر ها داشتیم که رتبه ایران در تولید علم ارتقا پیدا کرده و ترکیه را که مدت ها بود رتبه ای بهتر از ما داشت با فاصله ای خوب پشت سر گذاشته. پیشرفتی چنین عظیم یک شبه به دست نیامده و (مثل فوتبال) با اتفاقات سرو کار نداره. این موفقیت یعنی اینکه بسیاری از اساتید و دانشمندان، عمر و سلامتی خود را طی سالها به پای این پیشرفت علمی و افتخار آفرین گذاشتند. در هیاهوی صعود تیم ملی فوتبال این خبر محو شد! به فوتبالیست ها بابت صعود به برزیل پاداش های آنچنانی دادند و مجوز ورود خودرو بدون هزینه های جانبی. اما حقوق اساتید دانشگاه را حتی کمتر از کارمندان افزایش دادند. (کارمندان 25 درصد ولی اساتید دانشگاه 20 درصد)حال وضع حقوقی و مزایا اساتید را ببینید. اساتید حتی برای ورود کتابهای مورد نیازشان با هزینه گزاف و شخصی که برای ارتقا علم در دانشگاه لازم هست مشکل دارند و مساعدتی صورت نمی گیرد. ارتقا علمی رتبه در جهان مهم تر است یا صعود با اما و اگر تیم فوتبال که می دانیم در جام جهانی چه نتیجه ای خواهد گرفت؟ کسی منکر این نیست که به ورزشکاران بایستی پاداش داد اما سایر اقشار جامعه اعم از کارمند ..کارگر..دبیران..اساتید و....سهم شان از پیشرفت، بهبود کیفیت زندگی نیست؟ تکلیف مردم چیست؟ فرزندانشان را ترغیب کنند فوتبالیست میلیاردر شوند یا دانشمند درگیر با مشکلات معیشتی؟ (96943)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۳۹
البته این پیشرفت علمی هم که ادعا می کنند ، فقط در حد حرف هستش و نه بیشتر
این تولید علمی که آقایان مثل خیلی موارد تبلیغی دیگر از آن یاد میکنند در حد کپی کردن و تقلب از مقالات ثبت شده خارجی است (97022)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۹:۲۷
خیلی.............ی! (97222)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۹:۵۵
نه آقا اینجور هم نیست ، لا اقل تو برق خود من میدونم 1% مقالات ieee واسه ایرانه (97252)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۰۱:۲۴
برای تو متاسفم با این کامنتت. ارتقا رتبه علمی توسط سازمان های ذیربط بین المللی و با دقت و وسواس زیاد صورت می گیرد و نه توسط نهادهای داخلی. اطلاع نداری مگر مجبوری همینجوری چیزی بنویسی یه عده هم از روی عدم آگاهی بهت مثبت بدن که به همین دلخوش باشی! (97360)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۱۴
صد البته تکلیف مردم این است که فرزندانشان را بفرستند دنبال توپ پلاستیکی تو کوچه پس کوچه ها تا شاید روزی فرزندانشان فوتبالیست میلیاردر شوند که از هر چی عالم و دانشمند و استاد دانشگاه اعتبار ( و نه احترام) بیشتری دارند. بعد آنها واسه تعطیلات (مثل مربی استقلال) می روند تورونتو کانادا ویلا نشین می شوند و پسر لپ پدر را می کشد و با خنده عکس می گیرند میزنند واسه روزنامه ها تا فرزندان اساتید دانشگاه که مستاجرند برای شان هوراااااااا بکشند. (97053)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۱۵
دوست من، من یک فرد علمی و دارای مدرک دکتری هستم و باید بگویم متاسفانه این خبر مبنی بر پیشرفت علمی کاملا غلط بوده و در حال حاضر دانشگاه ها به دلیل کمبود بودجه حقوق اساتید را به زور پرداخت می کنند چه برسد به اینکه امکانات کار علمی را فراهم نمایند. حتی برای شرکت در کنفرانس های داخلی هم دانشگاه توانایی پرداخت هزینه را ندارند و یا دریغ از خرید یک وسیله آزمایشگاهی و حتی کامپیوتر. من واقعا متاسفم که چنین واقعیت هایی رو باید بگم ولی حقیقت دارد. باور ندارید از اساتید دانشگاه ها بپرسید. (97054)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۳۳
حالا ارتقا رتبه تولید علم در ایران و خیلی باور نکن، گرچه مابقی حرف هات کاملن درسته! (97076)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۴۱
این جرم باید تا آخر پیگیری شود تا این به ظاهر ستاره ها از احساسات پاک هموطنان مان سوءاستفاده نکنند. (96955)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۴۲
بعضی پسرا که شعور ندارن اقلا دختر باید عقل داشته باشه (96956)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۴۵
وقتی برجسته ترین مهندسان وطراحان صنعت سنگین هنوز هشتشان گرو نهشان است و یا مستاجرند یا یک خانه در حد لانه دارند هیچکس نمی شناسدشان نامشان گم است آنوقت یک مشت بچه تازه به دوران رسیده که اغلب دستخط وامضایشان چنان ابتداییست که آدم خجالت می کشد ماشینهای میلیاردی سوار می شوند و مسکنشان شانه به شانه کاخ نیاوران می زند باید هم از این غلطها بکنند! چرا نکنند؟! رسانه در اختیارشان است.عکسهایشان منتشر می شود.مصاحبه می کنند بدون هزینه خوب با ناموس مردم هم به راحتی می توانند بازی کنند.ایراد از خود مردم است.باید به حرفه ها وافراد به اندازه اش بها بدهند. (96958)
کارون
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۵۰
لعنت بر این فوتبال کثیف و پول های بادآورده ی بیت المال که از دهن مردم گرفته میشه و به حلقوم امثال این آقایون... ریخته میشه! (96961)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۰۰
بابا بخدا قسم ورزش ما (مخصوصاً فوتبال) ما از هر جهت جزء ضرر و زیان و بی آبروئی چیزی نداره !!! آقایون مسئول تا زمانی وضعیت معیشت و فرهنگ این مرز و بوم درست نشه هر روز شاهد یه داستان باید باشیم!!! یه رو زسایستمدار!!! یه روز ورزشکار!!! یه روز............!!!!!!!!!!!!!! (96964)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۱۳
پول یامفت بی حساب کتاب و خونه مجردی و شهرت و آدمهای بی ظرفیت نتیجش همین میشه..اینا رو باید مثه پسر صدام که بازیکنای تیم فوتبالشونو با چوب میزد همشونو سیاه و کبود کنن تا هم اون چند میلیارد حلال بشه هم حساب کار دستشون بیاد (96974)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۱۳
باید این فوتبالیست های خاطی به مردم معرفی شوند .مشخص نیست از کدام تیم بوده اند. من خودم طرفدار پرو پا قرص پرسپولیس هستم ولی اگر معلوم شود این فوتبالیست ها از تیم محبوب من هم بوده اند،باز هم نظرم همین است که باید مواخذه شوند تجاوز عملی است که در هیچ فرهنگی پسندیده نیست. سوء استفاده از محبوبیت به ساختار کلی یک تیم لطمه می زند پس باید آشغال هایی که احساسات هواداران را جریحه دار می کنند بی آبرو شوند تا دیگر شاهد اعمال غیر انسانی نباشیم! (96975)
علی رضا
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۳۷
پس از اطلاع به شدت برافروخته و ناراحت شده؟؟؟ همین؟؟؟ خیلی بهشون فشار اومده اینجور که پیداست!!!
با پولی که خرج این فوتبال میشه، کل دانشجوهای دکتری رو میشه واسه 4 سال تحصیلشون بورس کرد که نزاریم فوج فوج نخبه از این مملکت خارج بشه اما متاسفانه مسئولین دلشون نمی خواد! حاضرن فوتبالیسته این پول رو بگیره و خرج عیاشی های اینجوریش کنه و بعد مربیش رو ناراحت و برافروخته کنه!!! ولی این پول دست دانشجوی دکتری مملکت نرسه که نخبه هامون دلخوش بشن به موندن! (96990)
حمید
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۴۰
اون موقع که وین رونی 20 سالش بود و ی پدیده محسوب میشد باشگاه منچستر رونی رو الزام کرد تا ازدواج کند تا این بازیکنو از حاشیه دور کند و از رفتن به کازینوها خودداری کند.که البته جواب هم داد.یا اقای تی یری هانری وقتی اولین بار ساعت 21 شبو توی خیابون مبینه به خانومش میگه واقعا شب هم قشنگه ولی هرچه زودتر بریم خونه بهتره.
حالا بازیکنای ما تا 30 سالگی مجردن و شب نشینی دارن،پارتی میگیرن و خوش میگذرونن در حالیکه پول منو تو رو دارن حیف و میل میکنن.اصلا به این جور ادما نباید گفت ورزشکار.همین چیزا هست که هیچ وقت فوتبال پیشرفت نمیکنه. (96995)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۲۶
یعنی واقعا تیری هانری 9 شبو ندیده حالا یه بار مایکل جردن یه چیزی گفت که بعد از بازنشستگی میخوام 11 شب نیویورک و ببینم. (97066)
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۳۵
من یه سوال داشتم اگه یه وقت اهل وعیال اقا هانری مثلا ساعت 10 شب هوس پفک کنه ایشون چی کار میکنه؟ یا مثلا خانمش بگه این اشغالا رو ببر دم در واکنش هانری چیه؟ (97079)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۰۳
معلومه خوب دعا نکردنا رسانه ای شد دیگه! خخخخخخ!
آقا بخدا بخدا دخترای الان اونقدر ساده نیستن که ندونن جایی که میرن چه خبره! کار اون اطرافیان اشتباه درست! ولی اون دخترارو مریم مقدس نکنید خواهشا! (97003)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۱۷
چون به قول شما "مریم مقدس" نیستند، باید قربانی شوند؟ این چه برداشت غیر انسانی است؟ اگر آنها مریم مقدس نبودند این فوتبالیست که پست فطرت بوده! (97055)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۸:۳۴
من گفتم مقدس نکنید یعنی تبرئه نکنید!
دختری که حاضر میشه با یه نفر را بیفتن برن خونه ی یه فوتبالیست حالا به هر بهونه ای دیگه توجیح نمیخواد! حالا برین فکر کنین که چی شده شاکی شدن! هیچ جای خبر هم ننوشته تجاوز شده! چون واقعا تجاوز اینه دستو پاشو ببندن به زور ببرن و به زور باهاش عملو انجام بدن که این باعث آسیب های فیزیکی میشه! نه اینکه خودشون با پای خودشون رفتن! این اتفاقا نادره تو جامعه؟ چند نفر دختر هرروز اینجوری میرن خونه مجردی؟ حالا اینا چون فوتبالیستن شق القمر شده! کلا کار مردم ایران همینه! بیچاره اون بازیگره زن که دیگه اسمشو نمیارم! چقدر ازین فیلما بود تو جامعه و هست ولی چون اون بازیگر بود آبروشو بردن! از یه طرف میگین تو بازیکنی معروفی نباید مثه مردم عادی باشی حتی به موهاشون گیر میدن!(فوتبال اروپارو اینقد مثال میزنید کدوم کمیته انضباطیی تا حالا به مدل های عجیب مو مثلا ماریو بالوتلی گیر داده؟) از یه طرف میگن فرقت با مردم عادی چیه که اینهمه پول میگیری؟
ولی من فقط میگم فوتبالیستام آدمن اندازه کارشون پول بگیرن! از تازه به دوران رسیده هاش متنفرم! اگه هم کاری کردن مثه بقیه آدمای عادی باهاشون برخورد بشه! (97194)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۶:۲۵
مهرداد جان این چه استدلالیه که دخترایی که عشق فوتبال یا فلان فوتبالیستو دارن به هزار تا چیز متهم میکنیم یعنی اون دخترا رفتن اونجا که همچین بلایی سرشون بیاد؟خب حالا که همچین بلایی سرشون اومده اگه خودشون میخواستن چرا شاکی شدن ؟؟؟متاسفانه این استدلالهارو همون هایی بیان میکنن که دنبال تفکیک جنسیتی و برخورد انتظامیو مخالف ورود زنان به ورزشگاه و هزار تا اقدام دیگه هستند و شما هم به عنوان نماد مردمی اونها این حرفهارو تکرار میکنید و شمارو بهونه میکنن که ببینید مردم خودشون میخوان (97119)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۰۴:۳۰
اين ديگه چه نظريه ؟؟ شما مثل اينكه اين دخترارو با ي سريا ديگه كه ..... هستند اشتباه گرفتيد (97370)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۰۶
کاش اول نام و نام خانوادگی اش را می نوشتید ! (97004)
فردوس توسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۱۰
این پولهای میلیاردی و نارضایتی مردم حلال نبوده وباعث این خلافها میشه (97006)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۱۵
برافروخته !!! آقای دایی که الان فقط از داوری برافروخته میشه آقای قلعه نویی هم که از چک برگشتی
این رسوایی ها به خاطر مدیریتی است که سالها ورزش و به نابودی کشونده (97009)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۵۳
من اين قضيه رو شاهد بودم تمرين تيم استقلال بود تو کاشاني (97035)
هموطن
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۴
بجای اینکه اینقدر خرج دستمزد بازیکنا کنید خرج تیم ملی کنید که مسابقش بخاطر بی پولی کنسل شده یا خرج جوانان با استعداد که پارتی و دلال اشنا ندارن (97089)
چالش
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۶:۲۲
پیدا کنید پرتقال فروش را!
شفافیت در این خبر موج می زنه!
:D (97114)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۸:۲۵
با پول میلیاردی که میگیرن باید هم از این کارها بکنند بیچاره هواداران . mojmardom.com از سایت سیاسی موج مردم دیدن کنید (97185)
حسين تبريزي
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۸:۳۳
فرق مرحوم تختي و امثال ايشان با بعضي از اين ورزشكارا هميناست .
بعضي ها رو الكي بزرگ نكنيم كه ظرفيت شهرت و ثروت رو ندارند . اين تو عالم هنر هم هست هر بازيگري هنرمند بزرگي نيست.
كلا ثروت و شهرت برا بي جنبه ها و بي اصل و نسب ها فساد مي ياره .
البته بعيد نيست اين دخترا هم براي تلكه اين تازه به دوران رسيده ها برنامه قبلي داشته باشن . (97193)
كيوان
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۹:۴۲
وأي بر ما كه از اين أدمها براي خودمون بت ساختيم (97236)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۰:۴۹
این کارها در استقلال مسبوق به سابقه است. همه میدونند قبلا حلج فتل توی این چند سال مدیریتش چقدر از این گندکاری ها را رفع و رجوع کرده است.همه هم میدونند.خداوکیلی از این دست کارها خیلی به ندرت در تیم پرسپولیس اتفاق می افتد.چون جو پرسپولیس خیلی از استقلال سالمتر است.لطفا یه کم به گذشته رجوع کنید سپس منفی بدید. (97280)
مجتبی مقدسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۱:۱۱
یکی بهم بگه دخترا چرا باید برن خونه اون فوتبالیست؟؟یکی بگه دیگه!!! (97283)
...
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۱:۱۸
بابا یک بار برخورد کنین با این آدما.حداقل حس کنیم در مملکت اسلامی زندگی میکنیم! (97285)
اسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۱:۳۵
این یک دامی ایست توسط دختران برای باج خواهی و به نتیجه می رسد.البته این فعل صورت گرفته است.تورم سنگین است. (97288)
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۰۷:۲۴
امیدوارم زودتر موضوع کامل و واضح رسانه ای بشه (97373)