به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۱۴۲۱۷۲

ماجرای امتحان دادن فرماندار دزفول!

گروه سیاسی: سایت های محلی استان خوزستان نوشتند: سرپرست فرماندار ویژه دزفول، در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۲۱ فردی را مامور می کند تا بجای  وی در یکی از امتحانات و آزمونهای دوره کارشناسی رشته عمران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز شرکت کند. بر حسب اتفاق مراقب آزمون به آن فرد قلابی شک کرده و اقدام به تطبیق عکس و چهره او می کند. در این حین آن فرد متقلب ضمن درگیری با مراقب آزمون پا به فرار می گذارد و از محل دانشگاه متواری میشود. بعد از آن حراست دانشگاه در محل حاضر میشود و موضوع را صورتجلسه میکند. با کشف تقلب آشکار فرماندار ویژه شهر مقاوم دزفول ، پای سازمانهای نظارتی به پرونده باز شده و موضوع به استاندار و وزارت کشور کشیده شده است.

ارسلان شهنی، سرپرست فرمانداری  ویژه دزفول درباره ماجرای تقلب در امتحان، به سایت محلی خورنا در خوزستان این گونه ماجرا را شرح داده است: بدلیل علاقه‌مندی به حوزه اجرایی و  رشته عمران، بعد از پایان واحدهای درسی در مقطع دکتری، رشته عمران را بدون کنکور ثبت نام کردم اما بعلت گرفتاری شغلی در دوران شهرداری منطقه هفت اهواز نامه ای به دانشکده مربوطه نوشته و تقاضای مرخصی کردم اما با وجود صدور دستور همکاری، بدلیل گرفتاری پیگیر ادامه نامه‌نگاری نشدم و فقط در تعدادی از امتحانات شرکت کردم.

شهنی افزود: اگر کسی بجای بنده در امتحان شرکت کرده، باید از ورود ایشان و نیز خروج ایشان ممانعت می‌شد و قطعا این که فردی بجای من موفق به حضور در جلسه امتحان و سپس فرار از محل امتحان شده را پیگیری قضایی خواهم کرد. وی گفت: فرض کنیم کسی بجای بنده امتحان داده باشد، قاعدتا من هم مثل هر شهروندی باید به کمیته انضباطی خواسته میشدم و اگر اثبات میشد تخلف از جانب بنده بوده، باید بر اساس قوانین برخورد می شد.

تکمیلی
موافقت استاندار خوزستان با استعفای سرپرست فرمانداری دزفول

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با استعفای ارسلان شهنی سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول موافقت کرد.
برچسب ها: فرماندار دزفول