به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۱۴۳۹۴
سلطانی فر: گمانه‌زنی‌ها در مورد همکارانم صحت ندارد

به هیچکس قول پست و سمت نداده‌ام

گروه ورزشی: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد گمانه زنی‌هایی که در مورد همکاران آینده‌اش در این وزارتخانه مطرح می شود صحت ندارد.
به هیچکس قول پست و سمت نداده‌ام
این مسئله در حالی عنوان شد که برخی مسئولین با نزدیک کردن خود به رسانه‌ها عنوان می‌کنند برای حضور در وزارت ورزش با آنها گفتگوهایی انجام شده است!  مسعود سلطانی فر با تکذیب گمانه زنی‌ها در مورد انتخاب معاونین، مدیران کل و برخی روسای فدراسیون‌ها گفت: تا این لحظه به هیچ کسی قول سمت و پستی در وزارت ورزش را نداده‌ام و پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی و بررسی کارنامه و عملکرد مدیران درباره همکارانم در وزارت ورزش و جوانان تصمیم می گیرم. پس از معرفی سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر قول او به برخی افراد در مورد پست های وزارت ورزش منتشر شد که او تمام این خبرها را غیر واقعی دانست.

۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۰۴
مگه رای اعتماد نمی‌خواهد
شوخی میکنه (105452)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۰۱:۵۳
دوست عزیز اگر قرار بود برای گرفتن رای اعتماد به کسی قول پست و مقام بدهد، که روحانی به عنوان یکی از اعضای کابینه انتخابش نمی کرد؛مطمئن باش روحانی کارشو خوب بلده و در انتخاب وزیران اشتباه نمیکنه و به نظر من تمام وزیران پیشنهادی رای اعتماد خواهند گرفت. (105553)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۳۸
اره نو راست میگی (105458)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۰۱:۳۵
جوسازی نکن (105542)
صادق
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۰۰:۱۷
ببینید ما چقدر وزرای صادق در این مملکت داریم اگر خوب توجه کنید می بینید که تنها آقای لاریجانی صادق نیست بلکه همه وزرا صادق اند و با مردم صادقانه صحبت می کنند (105524)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۰۳:۲۷
اين شگردشونه اولش گمانه زني بعد تحميل......ايرانه ديگه (105563)
سید رضا از گیلان
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۰۵:۱۵
جک نگو بابا (105572)