به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۱۴۶۰۴

جنب‌وجوش اين‌روزهاي پايداري‌ها در مجلس!

گروه عكس: تعدادي از نمايندگان شاخص مخالف كابينه روحاني، كه عمدتا گروه حدودا 40 نفره موسوم به جبهه پايداري در مجلس هستند، اين روزها نقشي پررنگ در مقابله با برخي از وزيران متمايل به اصلاحات و تشويق نمايندگان به ندادن راي اعتماد به آنها ايفا مي‌كنند. حميد رسايي و كوچك زاده دو نماينده گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد و سعيد جليلي) در مجلس نقش فعالي در مخالفت با وزراي پيشنهادي ابفا مي‌كنند.

تصویر زیر نيز حمید رسایی را میان سنگ قبرهای متحد الشکل متعلق به سربازان آمریکایی که امروزبه محلی توریستی در فیلیپین تبدیل شده است نشان مي‌دهد.


۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۵۶
با بیت المال عشق و حال کردن خیلی حال میده نه!!!!؟ (109547)
چالش
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۵۷
خودمونیم دوستان «بهار»ی... این تصویر سوم خیلی.... بی ارتباط با موضوع بود! (109548)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۵۹
دقت کنی ارتباطشو میفهمی (109723)
علی
Germany
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۷
آی شلوغ.... (109554)
عباسی
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۹
خوش به حال آمریکایها که پس از مرگ هم سبب خیر میشوند و با توریستی شدن قبرستانشان هم درآمد زایی برای سایرکشورها دارند........... (109557)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۱۶
مثل اینکه این تودهنیِ بزرگِ ملت تو انتخابات اخیر برای "جبهه ی پایداری" کاقی نبود! (109559)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۱۳
نه نبود.
ولي انصافا اسمشون (پايداري) بهشون مياد چون با اينكه ٤ ميليون راي آوردن و نتايج اين ٨ سال هم ديدند باز پايدارند و از رو نمي روند. (109686)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۵
مسولین ما در سفر های خارج کشور بیشتر دنبال تفریح و خوشگذرونی هستن تا امور مملکت و سیاست خارجی!!!! نتیجه اش توی وضعیت روابط بین المللی ایران مشخصصصه!!!!! (109578)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۵۷
ماهیت اینان مشخصه .

از عکس آخری هم که در قبرستان بود ممنونیم بهار نیوز (109588)
عابد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۱
پایداری ها باوجود اقلیت بودن و تعدادبسیار کم یاران ولی به تعداد نفرات خود متفاوت ودارای اختلاف هستند . (109594)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۲۶
يكي نيست به اين آقا بگه چرا لباس روحانيت را در بلاد كفر از تن بدر كردي؟ اصلا چه معني ميده اين آقا رفته فيليپين نكنه سرپرست تيم ملي بسكتبال بوده ؟ (109615)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۱۱
چون اونجا نيازي نداشت و نمي تونست استفاده ابزاري كنه. (109685)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۴۲
بد نگذره یه وقت (109619)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۲۹
اقا حمید ناقلا نگفته بودی تنها رفتی میگفتی دسته جمعی میرفتیم مناطق محروم فلیپین برای ارشاد و امربه معروف
ای خدا ظهور حق را برسان (109639)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۳۸
پایداری تمام ادعاهی گذشته خود را در رابطه با انتخابات 88 واهی خواند
حمید رسائی که مخالف هر نوع برخورد خشونت آمیز یا غیر معمول نیروهایامنیتی با بازداشت شدگان داشت برای برادرزاده خود این امر را اعتراف نمود
زاکانی به آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات اشاره نمود و در آخر کوچک زاده ریشه اعتراضات در انتخابات 88 را بی عدالتی عنوان نمود (109643)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۱:۰۹
این. . . . فیلیپین نبوده و در حاشیه نیویورک قرار دارد و عکس مربوط به همراهی رسایی با احمدی نژاد در اجلاس سالانه مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک است که در همان زمان این عکس و یک سری دیگر از تصاویر مربوط به گشت و گذارهای رسایی در نیویورک در برخی سایتها چاپ شد. (109866)
آرين
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۴۸
ماشاا... تناسب اندام نشون ميده چقدر دلسوخته فقراست. اينا اصلا ارزش خبررساني هم ندارن. اقليتي چند دهم درصدي كه به لطف ردصلاحيت بزرگان مجلس بجاي حجره رفتن سناتور!!!!! شدن. واقعا اون چندنفري كه به اينا رأي دادن الان با وجدانشون چطور كنار ميان؟ خوشبختانه ميزان سناتور بود نشون از پخش مستقيم معلوم شد. (109922)